וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה - בני סכנין: אבוחצירא צפוי לפתוח

החלוץ תורגל לצד מיצ'ל, קינן, ראיוס וסטויקוביץ' לקראת הגומלין ברבע הגמר (ד', 20:30, 5+ לייב). עוסמאן כשיר אצל האורחים

one

מכבי חיפה ערכה הבוקר (שלישי) את ההכנות האחרונות שלה לקראת משחק הגומלין ברבע גמר גביע הטוטו מול בני סכנין, שייערך מחר בנתניה. אלכסנדר סטנוייביץ' יחסר מספר שחקנים פצועים, בהם יוסי בניון ואייל משומר, אבל יעלה בהרכב החזק ביותר שעומד לרשותו. קובי מויאל מתאושש מפציעה, אך לא ייכלל בסגל למשחק מחר. בחיפה הוחלט לא לקחת סיכון לגביו, משום שערך שני אימונים בלבד מאז שחזר. גם אלון תורג'מן התאושש מפציעה אך עדיין לא חוזר להרכב.

כפי שפורסם אתמול, מי שאמור לחזור לסגל לראשונה מאז הפציעה הוא החלוץ שמעון אבוחצירא. היום תורגל החלוץ בחוד לצד מוחמדו אידריסו, בעוד שויאם עמאשה יירד לספסל. הרכש הספרדי החדש, מיצ'ל, שכבר שוחח עם סטנוייביץ' לפני המשחק הראשון והבין כי הוא עשוי לקבל דקות רק בגומלין, צפוי לערוך בכורה בהרכב. בשער יפתח ולדימיר סטויקוביץ' ששיחק שלשום 90 דקות במדי נבחרת סרביה ב-1:1 מול צרפת במשחק ידידות, ויחליף את אוהד לויטה, שיירד לספסל.

שמעון אבוחצירא שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
יפתח בחוד. שמעון אבוחצירא/ברני ארדוב

בעמדת המגן הימני יפתח שוב מתן אוחיון, שלאור פציעת אייל משומר מועדף שוב על אלעד גבאי שהתבקש לחפש קבוצה. אוראל דגני תורגל לצד דקל קינן, שיחליף את אדין צוצאליץ'. שחקן נוסף שייעדר הוא טאלב טואטחה שנמצא עם הנבחרת הצעירה לקראת משחקה הערב מול מקדוניה. "אחרי שני המשחקים הקודמים, אסור לנו לפשל בגומלין ולהיות מודחים מגביע הטוטו בשלב כזה", אמר אחד השחקנים לאחר האימון. "נעשה הכל כדי לנצח מחר, זה חשוב גם לביטחון של השחקנים".

בחוג האוהדים ממתינים להחלטת בית"ר ירושלים לגבי מחירי הכרטיסים. בשלב זה, נמשכת המחאה כלפי ההחלטה של אלי טביב לגבות 115 שקלים לכרטיס. בבירה קראו אתמול לחיפה לשוחח על הנושא, אך במועדון הסתפקו בהודעה אתמול ומעריכים שהמחירים ירדו לאזור ה-90 שקלים. בהמשך לפרשת מחירי הכרטיסים , מועדון אוהדי מכבי חיפה הודיע כי יקיים צפייה משותפת של המשחק נגד בית?ר ירושלים בהיכל הספורט רוממה, כמו כן יתקיים הפנינג מחוץ להיכל.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שחקן בני סכנין עלי עוסמאן לאחר הרחקתו. יוסי ציפקיס
יהיה כשיר בזמן. עוסמאן/יוסי ציפקיס

מגנה של בני סכנין עלי עוסמאן שספג מכה ברגלו במשחק מול מכבי חיפה ביום שבת יהיה כשיר למשחק וצפוי לפתוח בהרכב. המגן שסבל מכאבים גם ביום שלאחר המשחק, מתאמן באופן סדיר וצפוי לפתוח בהרכב. המאמן גיא לוי צפוי לפתוח עם פיראס מוגרבי ומוחמד גדיר בחוד וזאת כדי לנסות ולכבוש שער כדי לעלות לשלב הבא. למרות היריבה הקשה בסכנין מאמינים שהם מסוגלים להעפיל שלב, דבר שיכניס כסף לא מועט לקופת המועדון שגם ככה נמצא בקשיים כלכליים.

"הוכחנו כמעט בכל המפגשים מול מכבי חיפה שאנחנו מסוגלים לעשות להם חיים קשים" אמר שחקן בקבוצה "גם מחר אנחנו נתן הכל כדי לעלות שלב. למועדון כמו שלנו גם זכייה בגביע הטוטו זה דבר יוקרתי". איגור יובאנוביץ' עדיין לא עבר בבקרת התקציבים ובסכנין צפויים להיפגש בימים הקרובים עם הבקרה ולנסות להעבירו, זאת לאחר שיתקבל השחרור הבינלאומי של השחקן כשגם רן קדוש מחכה עדיין שבקבוצה יעבירו אותו בבקרה כדי להיכנס לסגל של לוי למשחקי הליגה.

הרכב משוער, מכבי חיפה: ולדימיר סטויקוביץ', מתן אוחיון, דקל קינן, אוראל דגני, שמואל שיימן, ג'אבר עטאא, מיצ'ל, חן עזרא, רובן ראיוס, שמעון אבוחצירא, מוחמדו אידריסו.

הרכב משוער, בני סכנין: מחמוד קנדיל, עלי עוסמאן, עלא אבו סלאח, אברהם פאס, איגור יובאנוביץ', חאלד חלאיילה, מיחה מבאליה, יאניס פפאדופולוס, חאמד גנאים, פיראס מוגרבי (מילאן בויוביץ'), מוחמד גדיר

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully