וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת עונה למכבי ת"א: "הדיבור על הכרטיסים מגמתי"

9.9.2014 / 10:36

אוהדי האלופה מאיימים לא להגיע למושבה, במכבי פתח תקוה טוענים: "המחיר בקופה 90 שקל, בבלומפילד עולה 100 שקל"

אוהדי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
בפתח תקוה מציעים: תקנו בקופות. אוהדי מכבי תל אביב/ברני ארדוב

במכבי פתח תקוה התייחסו היום (שלישי) למחאה שמתכננים אוהדי מכבי תל אביב לקראת המשחק. "המחיר בקופה לקראת המשחק הוא 90 שקל למבוגר, 45 שקל לנוער וחיילים. מבירור שערכנו במשרד הכרטיסים עולה כי אוהד של מכבי שמגיע לבלומפילד משלם 100 שקל, כך שכל הדיבורים סביב הנושא ונגד מכבי פתח תקוה הם מגמתיים. כבר נמכרו לא מעט כרטיסים למשחק כבר לפני שבועיים, אז המשחק היה אמור להיערך על פי המועד המקורי. אנו מבטיחים כי כל הקופות יפתחו ביום המשחק, כשעתיים לפני שריקת הפתיחה, שם יוכלו האוהדים לרכוש את הכרטיסים במחיר הנקוב בלבד".

מילאן סמיליאניץ' במדי פרטיזן בלגרד. GettyImages
יישאר בישראל? סמיליאניץ'/GettyImages

האם הקשר הסרבי מילאן סימיליאניץ', שהגיע להתרשמות בהפועל באר שבע יגיע בסופו של דבר לקבוצה אחרת בישראל? הסרבי אמנם הרשים באימוני הפועל באר שבע, אך לא ברור אם יחתום משום שאלישע לוי מעדיף שחקן בעמדה אחורית יותר לאחר החתמת ג'ון אוגו. סמיליאניץ', לשעבר באספניול, ספורטינג חיחון ופרטיזן בלגרד, יסיים היום את ימי ההתרשמות שלו במועדון ואם לא יוחתם ייתכן שישחק דווקא בקבוצה של רן בן שמעון. אמש נוצר קשר ראשוני עם מכבי פתח תקוה, שגילתה בשחקן וכעת היא מבררת פרטים לגביו.

פתח תקוה מחפשת קשר זר אחרון להשלמת הסגל שלה, שכולל ארבעה זרים. שלשום, כזכור, נעשתה פניה לאביחי ידין, אך מכבי חיפה סירבה להשלים את שכרו. אחרי ההפסד במשחק הראשון בגביע הטוטו (2:1), הקבוצה תתארח מחר אצל הפועל חיפה בתקווה להעפיל לחצי גמר הגביע. במועדון מנסים לצרף קשר עד תחילת השבוע, וזאת כדי לא להגיע לישורת האחרונה של חלון ההעברות, שייסגר ב-22 לספטמבר, ללא קשר נוסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully