וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: היחידה לסיפוק פצצות

סטאפורד פתח את העונה עם טאצ'דאון של 67 יארד למגהטרון ומשם דטרויט דהרה ל-14:35 על הג'איינטס. אריזונה נעזרה בטאצ'דאון בדקות הסיום כדי לנצח 17:18 את סן דייגו

מת'יו סטאפורד דטרויט ליונס. Rick Osentoski, AP
נראה טוב בפתיחת העונה. סטאפורד/AP, Rick Osentoski

דטרויט (0:1) - ניו יורק ג'איינטס (1:0) 35:14

ניצחון גדול לליונס, שהגיעו לעבוד מהרגע הראשון ולא נתנו לאורחים מהתפוח הגדול לנשום. פחות משלוש דקות מהפתיחה, מת'יו סטאפורד שלח טאצ'דאון של 67 יארד לקלווין ג'ונסון. עוד שבע דקות עברו ולשניים היה צמד, הפעם עם טאצ'דאון של 16 יארד. הג'איינטס הצליחו בפתיחת הרבע הבא, אבל אחרי ההפסקה דטרויט שמה עוד 13 נקודות ללא מענה, כאשר הפעם סטאפורד מוצא את האנדזון בעצמו עם הרגליים. ברבע האחרון, טאצ'דאון לכל צד לא שינה כלום. סטאפורד היה ענק וסיים עם 346 יארד וצמד. מגהטרון תפס ל-164 יארד וגולדן טייט הראה שהוא משתלב טוב עם 93 יארד. איליי מאנינג מנגד, שוב איבד שני כדורים והסתפק ב-163 יארד וטאצ'דאון.

אריזונה (0:1) - סן דייגו (1:0) 17:18

דרמה גדולה במדבר. המחצית הראשונה הייתה דלה באירועים והסתיימה ב-3:6 למארחים משערי שדה. אחרי ההפסקה, הצ'ארג'רס נטלו פיקוד וטאצ'דאונים של מלקולם פלויד בתפיסה לשישה יארד וריאן מת'יוז בריצה ל-20 סידרו להם 6:17 מבטיח. אירזונה צימקה בתחילת הרבע האחרון אחרי שקרסון פאלמר מצא את סטפן טיילור באנדזון. 2:25 לסיום, הגיע המהפך כאשר פאלמר התחבר לג'ון בראון לטאצ'דאון מכריע. הקוורטרבק של אריזונה סיים משחק טוב עם 304 יארד, צמד ופאמבל. הוא נעזר בפלויד, שתפס ל-119 יארד. אנדרה אלינגטון המבטיח, שסוחב פציעה, הסתפק ב-53 יארד על הקרקע ופאמבל. לפיליפ ריוורס היו 238 יארד, טאצ'דאון ואיבוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully