וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוני גפני וג'וזף ג'ונס חתמו בהפועל ירושלים

8.9.2014 / 14:15

רכש חדש לאדומים: גפני (29, 2.02), פורוורד ששיחק בעבר בגלבוע/גליל, וג'ונס (28, 2.06), ששיחק בשנתיים האחרונים בסארגוסה, יחזקו את הקו הקדמי של דני פרנקו. חתמו לשנתיים כל אחד

שחקן טלקום בון, טוני גפני. GettyImages
ברוך הבא. גפני/GettyImages

הפועל ירושלים החתימה היום (שני) שני שחקנים שיחזקו את הקו הקדמי של הקבוצה: הפורוורדים טוני גפני וג'וזף ג'ונס. שניהם חתמו לשנתיים.

גפני הוא בוגר אוניברסיטת מסצ'וסטס אליה הגיע אחרי שנתיים באוניברסיטת בוסטון. הוא ניסה את מזלו בלוס אנג'לס לייקרס בקיץ 2009 אך בסופו של דבר הגיע לגלבוע/גליל, אך שוחרר לאחר משחק אחד בלבד בעקבות פציעה. את העונה סיים בסגל הרחב של בוסטון סלטיקס.

את עונת 2010-11 פתח בטלקום אנקרה הטורקית, אך אכזב ועבר ליוטה מליגת הפיתוח בה הרשים. בעונת 2011/12 חתם בטלקום בון בה הרשים עם 12.9 נקודות ו-6.1 ריבאונדים בליגה הגרמנית. בעונה שלאחר מכן הגיע לחובנטוד בדלונה והמשיך במגמת השיפור עם 11.5 נקודות ו-5.9 ריבאונדים בממוצע. גפני חזר לבון בתחילת העונה שעברה, רשם 12.5 נקודות ו-4.8 ריבאונדים ביורוקאפ ו-10.9 נקודות ו-5.5 ריבאונדים בליגה הגרמנית.

ג'ונס (28, 2.04) הוא בוגר אוניברסיטת טקסס A&M משנת 2008, שהרשים מאוד במחנה הקדם דראפט בפורטסמות'. את עונת הבכורה שלו באירופה העביר בבורסה הטורקית בצורה יפה, ולאחר מכן היה מהגבוהים הבולטים בליגה הצרפתית הראשונה במדי לה האבר.

בעונת 2011-12 הגיע להפועל גלבוע/גליל ורשם 13.2 נקודות ו-5.7 ריבאונדים בממוצע. בשנתיים האחרונות שיחק בסראגוסה הספרדית ובעונתו האחרונה שם העמיד ממוצעים של 9.8 נקודות ו-4.7 ריבאונדים בליגה הספרדית ו-8.6 נקודות ו-4.8 ריבאונדים ביורוקאפ.

שחקן הפועל גלבוע/גליל עליון ג'וזף ג'ונס. קובי אליהו
ג'ונס במדי גלבוע/גליל/קובי אליהו

גפני וג'ונס יצטרפו לזרים שכבר חתמו: ברייסי רייט, דונטה סמית, דרווין קיצ'ן. הקבוצה נמצאת עתה בגרמניה ואתמול הפסידה לאלבה ברלין המקומית במשחק אימון.

מאמן הפועל ירושלים, דני פרנקו, אמר היום: "אני שמח ששני השחקנים מצטרפים אלינו מיד עם החזרה שלנו ארצה. הרעב של שניהם להצליח איתנו, בשילוב עם האופי ואישיות שכל אחד מהם מביא, יעזרו להם להשתלב במהרה".

גיא הראל מנכ"ל הפועל ירושלים הוסיף:" זה לא סוד שחיפשנו שני שחקני פנים מגוונים שישלימו את הסגל הקיים בצורה הטובה ביותר. אני שמח שהצלחנו למצוא שניים שיכולים לשחק בכמה עמדות ויתאימו למרקם החברתי והקבוצתי שנבנה כאן. אלו שני שחקנים מצוינים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אולם הארנה החדש בירושלים. נועם מושקוביץ
המשחק הראשון בעוד שבוע. הארנה/נועם מושקוביץ

הבוקר השיקה עיריית ירושלים את הארנה החדשה, שכזכור תיחנך בעוד שבוע עם משחק רבע גמר גביע ווינר בין הפועל ירושלים להפועל חולון. בטקס אמר ראש העיר ניר ברקת: "הפכנו את החלום למציאות. ירושלים מתחדשת היום בהיכל מהמתקדמים בעולם. זוהי חגיגה לתושבי ירושלים ולמדינה כולה שייהנו מעתה מהיכל שיארח את האירועים הבינלאומיים הגדולים ביותר בתחומי הספורט והתרבות בבירת ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully