וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: העונה כבר בסכנה

11.9.2014 / 17:00

אחרי הבלגן עם ריי רייס ושחרורו ואחרי ההפסד הביתי לסינסינטי במחזור הפתיחה, בולטימור תנסה לחזור להתרכז בפוטבול. היריבה הגדולה פיטסבורג מחכה לה (ו', 3:25, ספ' 1)

ג'ון הארבו מאמן בולטימור רייבנס. Patrick Semansky, AP
השבוע הקשה ביותר בתפקיד עבר עליו. ג'ון הארבו/AP, Patrick Semansky

בולטימור (1:0) - פיטסבורג (0:1), בין חמישי לשישי, 3:25, ספורט 1 ו-HD

איזה שבוע נורא עבר על בולטימור. פרשת הסרטון המפליל של ריי רייס התפוצצה והובילה לשחרורו מהקבוצה ועכשיו, הרייבנס חייבים לחזור להתרכז בפוטבול לפני שהעונה בורחת להם כבר בתחילתה. בולטימור נראתה רע מאוד במחצית הראשונה נגד סינסינטי, הצליחה לעשות קאמבק גדול ולעלות ליתרון ואז מיד להפסיד אותו ואת המשחק כולו. הסטילרס מצדם, היו קורבן לקאמבק, כאשר אחרי מחצית ראשונה מעולה היא ראתה את קליבלנד חוזרת לשוויון נהדר. למזלם, שון סוויזם השחיל את הפיגסקין בשנייה האחרונה והשיג ניצחון.

ההפסד לסינסינטי היה הראשון של ג'ון הארבו כמאמן בולטימור במשחקי בית שמתקיימים בספטמבר, אחרי 11 ניצחונות רצופים. להארבו ולקבוצה שלו ברור שהפסד ביתי שני ישאיר אותם כבר מעכשיו הרחק מאחור במאבק על הפלייאוף. מנגד, לסטילרס, שלא ביקרו בפוסטסיזן בשנתיים האחרונות, ניצחון ב-M&T בנק סטדיום יכול לעשות פלאים.

בשנה שעברה כל קבוצה ניצחה את המשחק הביתי שלה, כאשר פיטסבורג פותחת עם 16:19 והרייבנס עונים עם 20:22. בסך הכול, מתוך 39 מפגשי עבר, פיטסבורג ניצחה ב-23 ובולטימור ב-16.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully