וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר עונה למכבי חיפה: "מוזמנים לסגור עם טביב מחיר אחיד לקהל האורח"

8.9.2014 / 10:34

בבית"ר ירושלים לא אהבו את איום אוהדי מכבי חיפה להחרים את המשחק בטדי: "כל שנה שילמנו 90 שקל במרעה בקרית אליעזר שמכבי חיפה תסכם עם טביב מחיר אחיד לקהל האורח ושני הצדדים ייצאו נשכרים". הירוקים: "מצפים מהנהלת בית"ר להשוות את המחירים". תומר סוויסה עדיין ממתין

one

בבית"ר ירושלים הגיבו בכעס להודעת ארגוני האוהדים של מכבי חיפה לפיה יחרימו את המשחק בטדי בשל מחירי הכרטיסים הגבוהים. מנהל השיווק של בית"ר אבנר קופל חזר ואמר הבוקר כי "אנחנו מוכרים כרטיסים ב-100 שקל וב-50 שקל לחיילים ונוער, השאר זאת עמלת משרד. כל הקבוצות הגדולות לוקחות סכומים כאלה ומעלה במשחקים ביניהן".

יתרה מכך, בבית"ר הוסיפו ואמרו כי "אם למכבי חיפה מפריע המחיר עבור האוהדים שלה, טלפון אחד לאלי טביב והם סוגרים מחיר אחיד לקהל האורח. תמיד אנחנו לוקחים 80 שקל ואחרים בין 100 ל-120 שקל. אם רוצים שנשמור על המחיר הישן, צריכים להתחייב גם כלפי הקהל שלנו שיגיע לסמי עופר. גם אוהדי מכבי חיפה צריכים לבקש מהמועדון שידחוף לסיכום כזה".

בכל מקרה, נראה כי כבר בימים הקרובים הנהלות הקבוצות ידונו בעניין במטרה למצוא פתרון יצירתי. בבית"ר חזרו ואמרו כי "המטרה שלנו היא שיבוא קהל ושנמלא את טדי. אנחנו רוצים את אוהדי חיפה במשחק, רוצים אווירה וכדורגל ססגוני, אבל צריך שתהיה אחידות במחירים לקהל האורח".

אוהדי מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
אוהדי מכבי חיפה/יוסי ציפקיס

התגובה הרשמית של בית"ר ירושלים:

"מועדון הכדורגל בית?ר ירושלים מעוניין להבהיר את עמדתו לגבי מחירי הכרטיסים למשחק הליגה במחזור השני מול מכבי חיפה באצטדיון טדי ב-22.9.14. מחירי הכרטיסים עומדים על 100 ש?ח למבוגר ו-50 ש?ח לנוער וחיילים עבור אוהדי שתי הקבוצות וכל זאת במכירה בקופות האצטדיון ביום המשחק. אין למועדון שליטה על גביית העמלה מצד משרדי הכרטיסים בירושלים ובחיפה, דבר שידוע כי מייקר את עסקת הרכישה. המחירים הם סבירים ולגיטימיים למשחק בסדר גודל שכזה במפגש בין המועדונים הגדולים. להזכיר לכל, כי גם בחיפה גובים מחירים דומים במשך שנים מאוהדי בית?ר וזאת עוד בתקופה שהוקצו מקומות ישיבה מוגבלים ובתנאים מחפירים בקרית אליעזר.

"אנו דואגים להושיב את קהל היריבה באזור נוח והקצאת מקומות נאה ומעל הנדרש בתנאים טובים, נוחים ואופטימליים המאפשרים חווית צפייה ברמה גבוהה. לכן אל לאלו המבקשים לעורר כעס ומהומה על לא מהומה שלא לצורך, תוך כדי הטעייה והעברת מסרים שגויים על מנת לפגוע ביחסים בין המועדונים ובאפשרות לתת במה ספורטיבית, איכותית למפגש שכזה הן לקהל הרב שאמור להגיע והן לקבוצות עצמן. המועדון אף ישמח לארח את אלפי אוהדי חיפה".

תגובת מכבי חיפה לתגובתה של בית"ר ירושלים:

?מועדון כדורגל מכבי חיפה נקב במחירי כרטיסים בודדים למשחקי חוץ כבר לפני כחודש. המחירים ינועו בין 40-90 שקלים . אוהדי בית"ר ירושלים אותם נשמח לארח בסמי עופר ישלמו כ-90 שקלים לכרטיס, אנו מצפים מהנהלת בית"ר להשוות את המחירים ולגרום לאלפי אוהדי מכבי חיפה להגיע למשחק. באם לא, לצערנו רבים מהם לא יגיעו למשחק, דבר שיפגום באווירת הכדורגל הנפלאה והידועה במשחקים בין הקבוצות. וחבל שכך".

חלוץ הפועל באר שבע תומר סוויסה. קובי אליהו
מתי זה ייפתר? סוויסה/קובי אליהו

היום תחזור הקבוצה להתאמן לאחר יומיים חופש. מי שייעדרו הם ארבעת שחקני הנבחרת הצעירה - אלי דסה, לידור כהן, עומר אצילי וטל כחילה. בנוסף אליהם אופיר קריאף סובל משבר בכף היד וססאר ארזו מחלים ממתיחה.

סאגת תומר סוויסה ממשיכה להימרח. עדיין נותרו מספר פרטים קטנים שלא סוכמו בין הצדדים וגם אתמול נמשכו השיחות. השחקן נשמע מאוכזב אתמול מהסחבת ואף חשש כי ייתכן ובית"ר לא באמת רוצים לסכם ועשויים לוותר עליו. בבית"ר חזרו ואמרו כי "אנחנו מאמינים שהכל ייפתר ביום-יומיים הקרובים, אלי טביב היה טרוד בעסקיו ולא יכול היה לסגור את העיסקה".

היום אמורה מכבי תל אביב לתת לבן רייכרט תשובה האם היא מוכנה לשחרר אותו לשנת השאלה. השחקן, שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט, שוחח עם המאמן מנחם קורצקי ומעוניין לעבור לבירה אך הוא תלוי בהחלטתו הסופית של ג'ורדי קרויף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully