וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה פנתה לידין, חיפה מסרבת להשלים שכר

עוד לפני המשחק מול הפועל חיפה, הקבוצה של בן שמעון פנתה לקשר המנודה. ראובן עטר: "אנחנו בלי ספק במגמת התקדמות"

בהפועל חיפה יכולים להיות מרוצים. למרות ששיחקה בהרכב חסר ללא ריקטס וקאלונאס, הקבוצה של ראובן עטר ניצחה 1:2 בחוץ את מכבי פתח תקוה במשחק הראשון של רבע גמר גביע הטוטו ועשתה צעד גדול לקראת העפלה לארבע האחרונות של המפעל. מהראן לאלה ניצל את חסרונם של ריקטס ומאוולי שהצטרף לא מכבר וכבש צמד מצוין כבר במחצית הראשונה, כשאזורוב רק מצמק לקבוצה של בן שמעון.

בתוך כך, בפתח תקוה ממשיכים לחפש קשר אחורי. בסוף השבוע הייתה אמורה הקבוצה להכריז הקבוצה על צירוף שחקן חדש, אך המשא ומתן נכשל ולוואלה! ספורט נודע כי הבוקר (ראשון) פנתה הקבוצה לקשר מכבי חיפה, אביחי ידין. ידין מחזיק בחוזה של כ-250 אלף דולר לעונה והבעיה כרגע היא שבחיפה הודיעו שהם מסרבים להשלים את שכרו של השחקן. בפתח תקוה מציעים פחות ממחצית הסכום, כך שנראה שחיפה תצטרך להתגמש אם היא תרצה לראות את ידין מחוץ לקבוצה ובכך, יחד עם המגעים לשחרור עזריאל, לסגור את קבוצת המנודים שלה. ידין בודק בין היתר הצעות מאירופה, במקומות בהם השוק עדיין פתוח.

לאלה כבש צמד וסידר להפועל חיפה 1:2 על מכבי פתח תקוה

ראובן עטר מאמן הפועל חיפה. מגד גוזני
רוצה התקפה קטלנית. ראובן עטר/מגד גוזני

ראובן עטר סיכם את המשחק של קבוצתו: "אנחנו ללא ספק במגמת התקדמות לאורך המשחקים בגביע הטוטו. מכבי פתח תקוה קבוצה חזקה ויהיה לנו לא קל בגומלין מולם. אני מאוד מרוצה מהחבר'ה ששיחקו היום למרות חיסרון של שישה שחקנים. סגנון המשחק המשחק שלנו גורר את המשחק לקצב מאוד מהיר. אנחנו לוחצים על כל המגרש וכתוצאה מכך אנחנו גם מצליחים לייצר שערים".

על מהראן לאלה: "לאלה עשה עבודה טובה, הוא כבש שני שערים והיה יכול לכבוש עוד. מה שבולט בקבוצה בריאה זה כשחסרים שחקנים שהם שחקני נבחרת, המחליפים שנכנסים עושים את העבודה שלהם. המשחק הטוב של לאלה היום לא השפיע על הרצון שלי להביא עוד חלוץ, והוא גם עבר בבקרה. קבוצה טובה צריכה התקפה קטלנית".

רן בן שמעון מאמן מכבי פתח תקוה. מגד גוזני
יש עוד עבודה. בן שמעון/מגד גוזני

רן בן שמעון סיכם בצד השני: "יש דברים שאני מאוכזב מהם ויש דברים שאני מרוצה מהם. כמו שבמשחקים קודמים היינו מאוד הגנתיים, היום דווקא בהתקפה הגענו למצבים בצורה יוצאת דופן מה שהשאיר אותנו חשופים. אני מאוד מרוצה מהעשרים דקות הראשונות שבהן הצגנו את הכדורגל הכי טוב שלנו עד כה וזה מראה על איזה שהוא קו התקדמות. עצם העובדה שהגענו המון לשער זה מעודד. כמה היינו חשופים הגנתית? על זה נצטרך בהחלט לעבוד".

"במחצית השנייה הנענו פחות כדור והתבססנו על כדורים ארוכים כי זיהינו עייפות של השחקנים ושינינו קצת את השיטה. אני מאוד מאמין בהנעת כדור אבל גם מאמין שאפשר לשנות את השיטה ולהיות גמישים טקטית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully