וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: ארצ'י וולפמן זכה בכסף בסלובניה, ששון בארד

7.9.2014 / 19:01

השניים עמדו על הפודיום בתחרות גביע אירופה. וולפמן נכנע לקובטונוב שניצח בגמר. ששון הסתפק בארד אחרי ניצחון על סלובני

ארצ'י וולפמן, אורי ששון. איגוד הג'ודו,
וולפמן וששון חוגגים עם המדליות/איגוד הג'ודו

לאחר המדליות שהשיגה המשלחת הישראלית בסוף השבוע האחרון בסבב גביע אירופה בתחרות בברטיסלבה, סלובניה, הצטרפו גם ארצ'י וולפמן שזכה במדליית הכסף ואלון ששון שגרף את הארד במשקל של עד 90 ק"ג.

בדרך למדליית הכסף, ניצח וולפמן בשלושה קרבות. תחילה הוא פגש את ניקולס מונגאי האיטלקי והכניע אותו באיפון ארבע דקות לאחר תחילת הקרב. הישראלי פגש לאחר מכן את דייויד קוקוביצ'ה הסלובני שהשיג מולו יוקו, אבל האיפון של וולפמן סידר לו הופעה בחצי הגמר. בשלב הבא פגש וולפמן את מילאן רנדל הסלובקי ואיפון נוסף סידר לו הופעה בגמר, אבל ויטלי קובטונוב היה זה שניצח עם איפון שהגיע באמצע הקרב.

אלון ששון סיים עם מדליית הארד, ואחרי שהוא ניצח בשני הסיבובים המוקדמים יריבים מאוסטריה ומהולנד, הוא פגש בחצי הגמר את קובטונוב שגבר עליו באיפון סמוך לסיום הקרב. בקרב על מדליית הארד ששון ניצח את קוקוביצ'ה וחגג את המקום השלישי.

מאמן הנבחרת, אורן סמדג'ה: "החבר'ה הראו היום שיש לנו נבחרת עמוקה ורצינית שיכולה להציג ספורטאים ביכולת טובה גם לאחר שיא כמו אליפות העולם. אני שמח בשביל הספורטאים. המדליות מגיעות להם אחרי האימונים והעבודה הקשה. נמשיך לכוון למעלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully