וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דונלד סנפורד: "ברחוב עדיין חושבים שאני שחקן כדורסל"

7.9.2014 / 17:30

האתלט, שזכה בארד באליפות אירופה, התלוצץ בקבלת הפנים שנערכה לכבודו בוועד האולימפי. אורי שפר: "הוא אחד משלנו"

האצן הישראלי דונלד סנפורד. מגד גוזני
"ישראל היא חלום שהתגשם עבורי. סנפורד בטקס קבלת הפנים/מגד גוזני

הוועד האולימפי ערך היום (ראשון) קבלת פנים לאתלט דונלד סנפורד בעקבות זכייתו במדליית ארד באליפות אירופה בחודש שעבר. סנפורד, שקבע שיא ישראלי של 45.27 שניות, קיבל בזכות הישגו צ'ק על סך 37.5 אלף שקל ומאמנו טרוו גרין קיבל מחצית מהסכום. במעמד הזה התבשרו הנוכחים כי סנפורד יזכה לספונסר חדש: איש העסקים יואב בן אלי שיתמוך באתלט עד למשחקים האולימפיים.

סנפורד הגיע בליווי אשתו דניאל דקל ובתו, ואמר בהתרגשות: "אני רוצה להודות לכולם. זה זמן איכות עבורי ועבור משפחתי בישראל. ישראל היא חלום שהתגשם עבורי, הסיפור שלי הוא סיפור כמו של סינדרלה. אני מודה לכל מי שתמך בי גם בזמנים קשים וגם כשלא הלך לי".

סנפורד, שיתחרה בסוף השבוע במרוקו בגביע העולם כשייצג את אירופה, נשאל אם בעונה הבאה נראה אותו בעונת ליגת היהלום, והשיב: "אני מכוון לשם, אבל זו לא המטרה העיקרית. עם כל הכבוד לליגת היהלום שזה נחמד, מבחינתי הישג גדול יותר זה מדליה באליפות אירופה". כמו כן, סנפורד סיפר כי הזכייה לא שינתה את ההתייחסות אליו ברחוב: "לא יותר מהרגיל. עדיין חושבים שאני שחקן כדורסל".

האצן הישראלי דונלד סנפורד (שני מימין) עם ראש מנהל הספורט ד"ר אורי שפר (ימין). מגד גוזני
"הוא אחד משלנו". סנפורד עם ד"ר אורי שפר ויגאל כרמי/מגד גוזני

יושב ראש הוועד האולימפי, יגאל כרמי: "זה הישג מדהים. שמונה שנים עברו מאז הפודיום האחרון ואנחנו מאושרים. הוא הביא את עצמו לשיא בתחרות הכי חשובה. הוא עשה את זה גם בזמן המתאים בתקופה הקשה איגוד האתלטיקה לא זוכה להרבה כותרות ואני מקווה שזה סימן ראשון. אנחנו נמצאים מאחוריכם".

ד"ר אורי שפר, ראש מנהל הספורט: "המשאבים הכספיים שאנו מעמידים לספורטאים האולימפיים גדולים מבעבר. בשיתוף פעולה ספורטאי ישראל יכולים לממש את היכולות שלהם. כשקיבלתי את הפנייה לאשר לו אזרחות, צלצל אליי אהוד דקל (אביה של דניאל, א.ק) שאמר: 'אתה מוכרח לעזור'. אני שמח שכולנו התגייסנו. הוא אחד משלנו".

איציק לארי, מנכ"ל מועצת ההימורים, הוסיף: "זו אחת האליפויות המשובחות ביותר שהיו. אני מאחל שנזכה לעוד הרבה ווינרים כמו דונלד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully