וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רבע גמר גביע הטוטו: הפועל חיפה ניצחה 1:2 את מכבי פ"ת

7.9.2014 / 22:20

האורחים הגיעו בהרכב חסר, אבל צמד נהדר של מהראן לאלה (16 ו-28) סידר להם ניצחון במשחק הראשון וקירב אותם לחצי הגמר

one

הפועל חיפה עשתה הערב (ראשון) צעד גדול לקראת העפלה לחצי גמר גביע הטוטו עם ניצחון 1:2 באצטדיון המושבה על מכבי פתח תקוה. ראובן עטר הגיע למשחק הזה בהרכב חסר ללא שחקני החיזוק ריקטס וקאלונאס ששהו עם הנבחרות שלהם, אך גילה מחדש את מהראן לאלה, שקיבל הזדמנות בהרכב וגמל למאמנו עם צמד נהדר (16 ו-28 עם העקב).

לאלה גלגל בקלות את הראשון אחרי שקיבל כדור משוקרני, אבל השער היפה במשחק הגיע בדקה ה-28 כשלאלה נותר פנוי ברחבת החמש ובעזרת העקב שלח את הכדור לפינה הנגדית ופנימה. אזורוב רק צימק למקומיים (31) שכעת כדי להמשיך לארבע האחרונות של המפעל יצטרכו להשיג ניצחון במשחק הגומלין שייערך בחיפה. ראובן עטר יכול להיות בהחלט מרוצה מהיכולת של הקבוצה שלו רגע לפני שהליגה נפתחת, בטח בהתחשב בעובדה שהיא שיחקה בהרכב חסר. לרן בן שמעון מנגד יש עוד הרבה עבודה.

מהראן לאלה שחקן הפועל חיפה חוגג. מגד גוזני
ניצל את ההזדמנות בהרכב. לאלה/מגד גוזני

מהלך המשחק

דקה 6: בן בן יאיר השאיר כדור לנאור פסר שנכנס לרחבה ומזוית אלכסונית בעט כדור מסוכן שחלף סנטימטרים מעל שערה של חיפה.

דקה 13: מהלך נהדר של מכבי פתח תקוה הסתיים בבעיטה של יעקובוביץ' מ-25 מטרים שחלפה מעל המשקוף.

דקה 16: גול! האורחים כבשו בניגוד למהלך המשחק אחרי שרועי שוקרני הוציא מתפרצת והכניס כדור מצוין למהראן לאלה שמול גיגי לא התבלבל ובעט מתחת לגופו פנימה.

דקה 22: המארחים המשיכו לטווח מרחוק כשהפעם יעקובוביץ' ניסה את מזלו בבעיטה מרחוק מ-20 מטר אבל קובארז' ירד נהדר לכדור והדף אותו ברגע האחרון.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
מהראן לאלה שחקן הפועל חיפה. מגד גוזני
איזה גול! לאלה חוגג/מגד גוזני

דקה 28: גול! הפועל חיפה מכפילה את היתרון עם שער מדהים של לאלה שקיבל כדור מהישאם כיוואן, הכניס כדור רוחב ללאלה שנותר פנוי ברחבת החמש ובעזרת העקב שלח את הכדור לפינה הנגדית ופנימה. 0:2 להפועל חיפה.

דקה 31: גול! המלאבסים חזרו למשחק. בתום ערבובייה ברחבה הכדור הגיע ליעקובוביץ' שבעט חזק מתוך הרחבה. הכדור פגע באזורוב ומשם חדר לרשת. 1:2 לחיפה.

שחקני מכבי פתח תקוה. מגד גוזני
חזרו למשחק במהירות. שחקני פתח תקוה חוגגים/מגד גוזני

דקה 38: כמעט שלושער ללאלה. אור אוסטווינד הרים כדור נהדר מהאגף השמאלי היישר לראשו של החלוץ ששוב לא היה מכוסה אך הנגיחה שלו חמקה ליד קורת השער של גיגי.

דקה 44: יובל שבתאי בעט מ-30 מטר, הכדור פגע בגידי קניוק, הטעה את גיגי וכמעט חדר לרשת.

דקה 52: עומר ורד הוציא את חיפה להתקפה מהירה. כיוואן השאיר כדור לסטיבן כהן שבעט חזק מחמישה מטרים היישר לידיו של צחי גיגי.

דקה 55: עוד מצב למארחים. גידי קניוק הפציץ טיל לחיבורים, אבל קובארז' הדף לקרן.

דקה 67: אור אוסטווינד ניצל את היציאה שת פתח תקוה קדימה, דהר לכיוון השער של גיגי ובעט מ-20 מטר כדור שחמק סנטימטרים מהעמוד.

דקה 82: דור אלו המחליף הרים כדור מהאגף הימני היישר לראשו של שמש הלא מכוסה, אבל הנגיחה שלו הייתה חלשה וקובארז' קלט בקלילות.

הרכב מכבי פתח תקוה: צחי גיגי, חגי גולדנברג (דור אלו, 61), דניאל דימוב, איבן הרצג, נאור פסר, בריאן חרסיסיץ', גידי קניוק, יובל יעקובוביץ' (מרואן קבהא, 61), בן בן יאיר (עוז פרץ, 53), גיא מלמד (ניקולאס פלצ'וק, 53), קוסטדין אזורוב (עידן שמש, 80).

הרכב הפועל חיפה: פז'מסיל קובארז', עומר ורד, גל כהן, לירן סרדל, אורן ביטון, יובל שבתאי, רועי שוקרני, הישאם כיוואן (אמיר אבו ניל, 76), אור אוסטווינד, סטיבן כהן (גטהון טריקו, 83), מהראן לאלה (עידן גולן, 90).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully