וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרגיי ריכטר: "אני בכושר טוב, העיקר ללמוד מהטעויות"

7.9.2014 / 15:40

אליפות העולם בקליעה תיפתח בשני, הישראלים יחלו להתמודד על מקומות לריו. ריכטר: "הכול מתנקז למאבק על הכרטיס האולימפי"

הקלע סרגיי ריכטר. דרור פיקלני
לא מודאג. ריכטר/דרור פיקלני

אליפות העולם ה-51 בקליעה תיפתח מחר (שני) בגרנאדה, ספרד, כשמבחינת נבחרת ישראל מונחים על השולחן שישה כרטיסים אולימפיים לריו ברובה אוויר, חמישה ברובה משלושה מצבים, חמישה ברובה מצב שכיבה וארבעה באקדח אש מהירה.

כבר מחר בבוקר יופיע הקלע הבכיר של המשלחת, סרגיי ריכטר, שסיים מקום אחד מתחת לגמר האולימפי בלונדון 2012 (מקום 9) וזכה באליפות אירופה 2013 לרובה אוויר. אליפות העולם נערכת אחת לארבע שנים והיא משנית רק למשחקים האולימפיים. זו התחרות הראשונה המאפשרת השגת קווטה אולימפית.

ריכטר: "השגתי ברוסיה תוצאה שיכולה להבטיח לי גמר באליפות העולם, ובסך הכול אני מרגיש שאני בכושר טוב. לא יצאתי מהטופ 10 העולמי, זכיתי בארד בתחרות הגביע העולמי בארצות הברית ופספסתי כמה גמרים בסבב על הפרשים זעירים בניקוד. אין שום דבר רע בלטעות אם אתה גם לומד מהטעויות. אני והמאמן שלי, יבגני אלייניקוב, מעדיפים להתנסות בדברים חדשים ורעיונות חדשים במהלך עונה לא אולימפית כדי שהכול יתייצב עכשיו במאבק על הכרטיס האולימפי".

גיא סטריק, שהישג השיא שלו במפעל הוא מקום רביעי, ינסה בהמשך השבוע בגרנאדה להיות הישראלי שמופיע הכי הרבה פעמים במשחקים האולימפיים - חמש פעמים - אם כי זו רק התחלת הקמפיין לריו.

עוד במשלחת הבוגרים הישראלית: ליאור מדלל, פיינליסט אירופי בשלושה מצבים, גיל סימקוביץ', שייצג את ישראל בבייג'ינג 2008, הצעיר המוכשר עימי בן חפר ואלכסיי קירייבסקי, שנכנס השנה לסגל האולימפי המורחב באקדח אש מהירה. 2,000 קלעים מ-100 מדינות יתחרו ב-50 מקצועות במשך 13 ימים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully