וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה - הפועל חיפה: מהראן לאלה יפתח בחוד

אוסיי מאוולי לא בסגל של ראובן עטר למשחק גביע הטוטו במושבה (א', 20:30). מרואן קבהא על הספסל, אבו זייד ינוח

מהראן לאלה הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
הזדמנות להוכיח. מהראן לאלה/אדריאן הרבשטיין

חלוצה החדש של הפועל חיפה, אוסיי מאוולי, נחת בישראל ביום שישי ויצטרף לאימוני הקבוצה. מאוולי צפוי להיות הזר החמישי של הקבוצה, אך יוכל לקחת חלק במשחקים רק לאחר שיוחלט מה לעשות עם דריו פרננדס, כשבקבוצה מחכים לראות האם השחקן ימצא לו קבוצה אחרת. בשלב זה בליגה הלאומית מעוניינות כמה קבוצות בשירותיו של פרננדס, כאשר עירוני טבבריה כבר הציעה הצעה רשמית, אך נראה שכרגע פרננדס מעדיף קבוצה בליגת העל. אם הקשר הארגנטינאי לא יעבור עד תום מועד ההעברות, בקבוצה יקפיאו אותו.

בינתיים, ללא מאוולי ופררנדס, תפגוש הערב (ראשון) הפועל חיפה את מכבי פתח תקווה במסגרת רבע גמר גביע הטוטו (20:30), כשבמועדון מקווים מאוד להעפיל לשלב הבא, גם בשל הפן המקצועי וגם בשל הפן הכלכלי, שיכניס למועדון מאה אלף שקלים נוספים. ראובן עטר ייאלץ להסתדר עם סגל חסר במיוחד בשל העובדה שעאהד עזאם, טאדאס קיאנסקאס, מינדאוגאס קאלונאס וטוסיין ריקטס לא יהיו בסגל בשל משחקי הנבחרות. מי שצפוי לפתוח בהרכב הוא מהראן לאלה, שינסה להוכיח שמקומו בהרכב למרות ההגעה של חלוץ זר נוסף. מהראן אבו ריא ישחק כבלם, זאת בשל העובדה שאושרי רואש מחוץ לתוכניות המקצועיות ולחיפה אין בלם מחליף.

הרכב משוער: פז'מסיל קובארז', עומר ורד, גל כהן, מהראן אבו ריא, אורן ביטון, יובל שבתאי, רועי שוקרני, הישאם כיוואן, אור אוסטווינד, סטיבן כהן, מהראן לאלה.

מרואן קבהא שחקן מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
יירד לספסל. מרואן קבהא/ברני ארדוב

גם במכבי פתח תקוה מקווים להשיג היום ניצחון שיקרב את הקבוצה לחצי הגמר. רן בן שמעון יחסר את רועי דיין ודדי בן דיין הפצועים, הראשון צפוי להתלבש כבר למשחק מול מכבי תל אביב, האחרון סובל ממתיחה ועדיין בספק לליגה. בן שמעון תרגל הרכב כמעט זהה לזה שעלה בבאר שבע, למעט שני שינויים: מרואן קבהא יירד לספסל ואת מקומו יתפוס יובל יעקובוביץ'. חסן אבו זייד שערך בכורה בוסרמיל יקבל מנוחה ואת מקומו יתפוס גידי קניוק. נאור פסר יחליף שוב את בן דיין בצד שמאל, וחגי גולדנברג יפתח בצד ימין. בקישור ישחקו חסן אבו זייד, מרואן קבהא ובריאן חרסיסיץ' יחד. גיא מלמד יפתח בכנף ואילו קוסטדין אזורוב בחוד. במועדון הגבירו בימים האחרונים את המאמצים לחיפוש קשר, אך עדיין לא הצליחו להגיע להסכמות. לאחר הצטרפות הזר האחרון בסגל, פתח תקוה צפויה לנעול את הסגל שלה לעונה הקרובה.

הרכב משוער: איתמר ניצן, חגי גולדנברג, דניאל דימוב, איבן הרצג, נאור פסר, בריאן חרסיסיץ', גידי קניוק, יובל יעקובוביץ', בן בן יאיר, גיא מלמד, קוסטדין אזורוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully