וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טביב נגד הרוש: בית"ר ירושלים תערער למחוזי

6.9.2014 / 7:49

המאבק בין הבעלים לשוער לא מסתיים: בבית"ר ידרשו גם דמי השבחה עבור השוער שעבר לנתניה. הרוש: "טענות חסרות שחר"

one

אם מישהו חשב שהסאגה בין אלי טביב ובית"ר ירושלים לאריאל הרוש הסתיימה, הוא ייאלץ להמתין. על פי הלך הרוחות ב-24 שעות האחרונות, נראה כי ההתדיינות המשפטית בין הצדדים תגיע לבית המשפט המחוזי ולבין הדין של ההתאחדות לכדורגל.

בית"ר הבהירה לרשות לבקרת התקציבים כי לא שילמה לאריאל הרוש את המגיע לו על פי החלטת הבורר מכיוון שהחליטה לנצל את הזכות המאפשרת לה לערער על החלטת הבורר בבית המשפט המחוזי. לא מדובר כאן בפארסה: טביב שכר את שירותיו של יוסי גאייר וצוות ייעוץ משפטי שהגדירו את החלטת הבורר "שערורייתית", ומשוכנעים כי ניתן לשנות אותה על ידי הערעור.

מעבר לכך, גם ברמת ההתאחדות לכדורגל בבית"ר דורשים כי הוועדה למעמד השחקן תקבע את דמי ההשבחה שמגיעים לה עבור השחקן לאחר 17 שנה שהשתייך למועדון ואף הגיע לעמדת השוער הראשון בנבחרת.

אריאל הרוש שוער בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
"אין לי ספק כי כל הפרסומים האחרונים יתגלו בקרוב מאוד כריקים מתוכן". אריאל הרוש, משמאל/ברני ארדוב

בסעיף הראשון של פסיקת הבורר יצחק אלייביץ' נכתב כי "התובע יכול לעבור לכל קבוצה שיחפוץ ללא תשלום כל תמורה שהיא לנתבעת". בבית"ר הסבירו כי לבורר יש זכות לקבוע בכל הנוגע לחוזה של הרוש וסעיף השיחרור שלו, אך בכל הנוגע לתקנון ההתאחדות ודמי ההשבחה, הנושא אינו בסמכותו וכי מעולם לא היה מצב ששחקן גדל והשתייך למועדון כל כך הרבה שנים, ולא נתקבלו עבורו דמי השבחה.

בסביבתו של הרוש הגדירו את הנושא אתמול כ"בושה, טביב ממשיך לנסות לפגוע באריאל. מועדון שמנסה לגמור לשחקן קריירה דורש דמי השבחה, איפה נשמע דבר כזה? זה יותר עצוב ממצחיק".

הרוש עצמו הגיב לנושא בדף הפייסבוק שלו ואמר: "חבל שבעלי בית"ר ירושלים ממשיך לזרות חול בעיני כולם ומסרב לכבד את החלטת הבורר. טענותיו חסרות שחר וטוב היה אם לא היה מעלה אותן כלל. אני המשכתי עם הקריירה שלי בהתאם להחלטת הבורר ומרוכז כל כולי בכדורגל. אין לי ספק כי כל הפרסומים האחרונים יתגלו בקרוב מאוד כריקים מתוכן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully