וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: מהמקום בו הפסקנו

לינץ' שרף את הקרקע עם 110 יארד, ההגנה לא נתנה לרוג'רס לנשום והאלופה סיאטל פתחה את העונה עם 16:36 על גרין ביי

מרשואן לינץ' סיאטל סיהוקס. Scott Eklund, AP
ממשיכים בחגיגות. לינץ'/AP, Scott Eklund

סיאטל (0:1) - גרין ביי (1:0) 16:36

האלופה התחילה את העונה החדשה עם הנפת דגל האליפות הראשון בתולדותיה ואז עם הצגה שהראתה ששום דבר לא באמת השתנה מהשנה שעברה. ההגנה שוב הייתה דומיננטית, מרשואן לינץ' שוב כיכב וסיאטל נראית מוכנה להסתער על עוד תואר. לגרין ביי לעומת זאת, יש המון עבודה ומעל הכול, החיסרון של בי ג'יי ראג'י והחלודה של ארון רוג'רס הורגשו.

סיאטל עלתה על הלוח כבר בדרייב הראשון שלה, עם שער שדה של סטיבן האושקה. אלא שבמהלך הבא, אחרי שההגנה עצרה את הפאקרס במהרה, ארל תומאס, שמחליף השנה את גולדן טייט שעזב בתור מחזיר הבעיטות, איבד את הכדור והוא חזר לידיו של ארון רוג'רס. יותר מזה הקוורטרבק של גרין ביי לא היה צריך והפאקרס עלו ליתרון 3:7 לקראת סיום הרבע עם טאצ'דאון בריצה לשני יארד של ג'ון קון.

המארחים לא התרגשו ועם שתי מסירות נהדרות של ראסל ווילסון, לפרסי הארווין ואז לריקרדו לוקט, שהשיג טאצ'דאון ראשון מאז 2011, הם החזירו את היתרון. גרין ביי עוד השיגה שוויון מהיר עם שער שדה משלה, אבל סיאטל כבר לא הביטה לאחור. מרשואן לינץ' עבר ל"ביסט מוד" ודהר לאנדזון מתשעה יארד, התקפת האורזים הלכה לאיבוד, רוג'רס נחטף ולאחר מכן, גם חטף סאק שהפך לסייפטי וקבע 10:22. לינץ' סגר עניין עם עוד טאצ'דאון מקרוב במהלך שפתח את הרבע האחרון. גרין ביי הצליחה לצמק עם טאצ'דאון שתפס רנדל קוב, אבל ווילסון מסר בדקות הסיום לעוד טאצ'דאון, הפעם לדרק קולמן.

ווילסון סיים עם 191 יארד ב-19 מ-28 וצמד טאצ'דאונים. ללינץ' היו 110 יארד וצמד משלו. פרסי הארווין הוביל את התופסים עם 59 יארד. רוג'רס מסר ל-23 מ-33 ו-189 יארד, עם טאצ'דאון בודד ואיבוד. הוא כמעט לא ניסה למסור לעומק. ג'ורדי נלסון תפס ל-83 יארד, אבל משחק הריצה אכזב. ג'יימס סטארקס השיג רק 37 יארד ואדי לייסי עוד 34.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully