וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא גודס: "המצב של סופו פגע בנו, מאריץ' בא כדי לתקן"

4.9.2014 / 22:00

הסנטר החדש ערך אימון בכורה במכבי תל אביב, המאמן: "דואג לבריאות של סופו". גיא פניני: "אלכס יוסיף לנו המון"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

אלכס מאריץ' ערך הערב (חמישי) את אימון הבכורה שלו במכבי תל אביב. הסנטר האוסטרלי בן ה-30, שנחת היום בארץ כמחליפו של סופוקליס שחורציאניטיס הסובל מבעיה בעין וזקוק לניתוח, קיבל חוזה עד סוף דצמבר כשלאלופת אירופה יש אופציה להאריך את ההתקשרות עמו עד סוף העונה. במהלך הלילה המריאה הקבוצה לגרמניה, שם תערוך שלושה משחקי אימון.

שחורציאניטיס, שיעבור ניתוח בעינו בשבוע הבא, לא הצטרף לטיסה, וההערכות האופטימיות במועדון מדברות על כך שיחזור לפעילות בנובמבר. דווין סמית' הצטרף לחבריו בטיסה, אולם לא צפוי לשחק במשחקי האימון ולחזור לכושר בהדרגה.

מה הסיכוי שאלכס מאריץ' יפרח דווקא במכבי תל אביב?

אלכס מאריץ' שחקן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
כבר מרגיש בבית. אלכס מאריץ'/יוסי ציפקיס

המאמן גיא גודס התייחס לבעיה של סופו ולשינוי מתחת לסלים: "אני יותר דואג לבריאות של סופו. הוא שחקן מקצוען בספורט תחרותי והאחריות הייתה צריכה להיות שלו להגיע הכי מוכן שיש. זה בידיים שלו עכשיו. הוא צריך לעבור תהליך מסוים. זה קצת פגע בנו, החתמנו את אלכס מאריץ' כדי לתקן ואנחנו מקווים שהוא ייתן לנו את הפיזיות והכוח בפנים, בתקווה שסופו יחזור במהירות ואז יהיה לנו קו קדמי איכותי עם הרבה אופציות".

גודס הוסיף: "אפשר להגיד הרבה דברים על סופו, אבל טיפש הוא לא. הוא אחד השחקנים הכי אינטליגנטיים שאני מכיר. זה חבל, הוא כן היה צריך לבוא מוכן. אנחנו נחבק אותו, נתמוך בו וצריך לראות תוך כמה זמן הוא חוזר למגרשים. אנחנו צריכים אותו".

גיא פניני, שחגג יום הולדת 31 וקיבל צ'פחות מכל החברים וגם מאלכס מאריץ', התייחס לרכש החדש, איתו הייתה לו תקרית התפיסה באשכים המפורסמת: "אלכס בחור נהדר, עשה אימון מצוין, הוא בכושר טוב, מבין את המשחק וישר נכנס לעניינים. הוא יוסיף לנו המון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
גיא פניני שחקן מכבי תל אביב (ימין) עם ג'וזף פורטה שחקן כדורסל. יוסי ציפקיס
חגג יום הולדת 31. גיא פניני עם שחקן האימונים ג'וזף פורטה/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully