וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדריאן יוטר מועמד להפועל ירושלים

4.9.2014 / 14:02

הסנטר הג'מייקני עשוי להצטרף אחרי שבעונה שעברה שיחק בקאנטו והעמיד בה 12.3 נקודות למשחק ביורוקאפ ו-6.3 ריב'

אדריאן יוטר שחקן מכבי ראשון לציון. קובי אליהו
הזר הרביעי? יוטר/קובי אליהו

הפועל ירושלים ממשיכה לנסות ולהתחזק, וכעת לוואלה! ספורט נודע כי היא מנהלת מגעים לצירופו של אדריאן יוטר. הסנטר הג'מייקני (28, 2:00) ששיחק במשך חמש שנים בישראל ובעונה שעברה הוחתם בקאנטו האיטלקית כמחליפו של אלכס טיוס. בעונה שעברה רשם יוטר 12.3 נקודות במשחק ביורוקאפ ו-6.3 ריבאונדים (16 משחקים). בליגה האיטלקית המספרים היו נמוכים יותר עם 8.3 נקודות ו-4.6 ריבאונדים. נכון לעכשיו חתומים בירושלים שלושה שחקנים זרים: דרווין קיצ'ן, ברייסי רייט ודונטה סמית'.

יוטר הוא בוגר מכללת הופסטרה משנת 2006 שהעביר שנתיים בליגות באוסטריה, פורטוגל ובליגה הצרפתית השנייה לפני שהגיע בעונת 2008/9 למבחנים בקרית טבעון. כשזאת לא החתימה אותו הוא עבר ללב השרון והצעיד אותה למלחמה על כרטיס מפתיע לליגת העל. בעונת 2009/10 עבר למ.כ הבקעה, ועלה איתה לליגה הראשונה, אך הקבוצה ויתרה על הכרטיס.

הסנטר המשיך במסע שלו בישראל כשחתם בהפועל תל אביב בעונת 2010/11 והגיע עם הקבוצה לחצי גמר גביע המדינה. השחקן סבל מפציעות ברגעי המפתח של העונה והפועל פספסה את העלייה, אך יוטר מצא את מקומו בליגה הראשונה כשחתם במכבי ראשון לציון. הג'מייקני שיחק שנתיים במדים הכתומים והפך לאחד השחקנים הדומיננטיים בליגה מתחת לסל כשבעונה החולפת רשם 15.3 נקודות ו-9.4 ריבאונדים בממוצע למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully