וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויינטרוב: "מאמין שאעלה לשחק, אנחנו לא פייבוריטים"

4.9.2014 / 12:41

נבחרת הדייויס ממשיכה להתכונן למפגש מול ארגנטינה בפלורידה, הטניסאי: "אני משחק עם כאבים, אבל זה בינתיים לא מגביל אותי"

אמיר ויינטרוב שחקן נבחרת הדייויס. ברני ארדוב
"אני עדיין לא זז כל כך טוב". אמיר ויינטרוב/ברני ארדוב

נבחרת הדייויס של ישראל ערכה היום (חמישי) אימון פתוח בהדר יוסף לקראת יציאתה לפלורידה לקראת משחק הפלייאוף על העלייה לבית העליון נגד ארגנטינה. בנבחרת מורגשת התרגשות רבה בעיקר בשל העובדה שיהיה זה משחקו האחרון של אנדי רם במדים הלאומיים, אבל קיימת גם דריכות רבה לגבי מצבו של אמיר ויינטרוב שחזר לפני שבוע להתאמן, ובכל זאת עדיין קיים ספק לגבי שיתופו.

"אני מתאמן כבר שבוע, ואני עדיין לא זז כל כך טוב", אמר ויינטרוב לוואלה! ספורט. "אני אעשה את המקסימום ואין עדיין תשובה ודאית אם אני אוכל לעלות לשחק. אני מאמין שאני אעלה, אבל אי אפשר עדיין לדעת. אני יותר אופטימי ממה שהייתי כי נתנו לי חוות דעת אחרת וסדרת טיפול שונה. זה עדיין כואב ואני משחק עם כאב, אבל בינתיים זה לא מגביל אותי".

דודי סלע, אייל רן קפטן נבחרת הדייויס. ברני ארדוב
יקוו לדחיפה מהקהל. סלע והקפטן אייל רן/ברני ארדוב

ויינטרוב שנעדר מפעילות בחודשים האחרונים התייחס לאווירה המיוחדת של הנבחרת שתשחק כעת בפעם האחרונה במתכונת הנוכחית, ואמר: "זה תמיד כיף להיות עם החבר'ה, בטח כשלאחר מכן יהיו שינויים. זו תהיה חוויה. יש שייכות למדינה ונתינה בשונה ממה שקורה בסבב, ובמיוחד בשבילי אחרי שלושה חודשים וחצי שאני לא עושה כלום. זה כיף".

הטניסאי משוכנע כי על אף איבוד יתרון הביתיות, לישראל יש סיכויים לעבור: "יהיו מלא יהודים באצטדיון בפלורידה. ברור שהיינו רוצים לשחק בישראל ואני חושב שזה לא הוגן שאנחנו לא משחקים בארץ כי המצב הביטחוני יציב כרגע. תהיה אווירה טובה. זה לא כמו ישראל, ואנחנו מודים לכל מי שיגיע". על יחסי הכוחות אמר ויינטרוב: "זו משימה לא פשוטה. כל הזמן אמרו שאנחנו פייבוריטים, אני לא מבין איך אמרו את זה, בטח כשהמשחק לא בארץ. אנחנו נבוא להילחם ולעשות הכול כדי לנצח".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אנדי רם שחקן נבחרת הדייויס. ברני ארדוב
הפעם האחרונה שלו. אנדי רם/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully