וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצתו של קוראץ': "אם לא נקבל את הכסף, נפנה לפיפ"א"

4.9.2014 / 10:51

זטה דורשת שבית"ר תשלם מיידית עבור החלוץ. בית"ר: "זה עניין של מיסוי, בתוך שבועיים הכסף יועבר". קריאף שבר את כף היד

one

האם בית"ר ירושלים נכנסת לבעיה חדשה? קבוצתו המונטנגרית של ז'רקו קוראץ', זטה, ממנה עבר לבית"ר, דורשת את סכום ההעברה על סך 160 אלף יורו באופן מיידי. בזטה טוענים כי הסכום או לפחות מחציתו היה חייב לעבור כבר לחשבון המועדון והעבירו את המסר לבית"ר כאשר גם בתקשורת המונטנגרית אנשי המועדון מבהירים כי לא ימתינו לבית"ר יותר מדי.

מבית"ר נמסר בנושא: "הם יקבלו את מה שמגיע להם. זה לא עניין של התשלום, אלא בעיה במיסוי בהעברת הכספים לחו"ל. זה משהו שאמור להיפתר בשבועיים הקרובים והם צפויים לקבל את המגיע להם. אנחנו לא מתכחשים להסכם ולא לשום דבר, הכול יסתדר תוך שבועיים-שלושה".

ז'רקו קוראץ' שחקן הפועל חיפה חוגג. ברני ארדוב
"הם יקבלו את מה שמגיע להם". קוראץ'/ברני ארדוב

בבית"ר ירושלים ימתינו לתוצאת המשחק בשבת בין מ.ס. אשדוד להפועל פתח תקוה כאשר ניצחון של אשדוד יעלה את בית"ר לרבע הגמר מהמקום השלישי בבית ויפגיש אותה עם מכבי תל אביב בשלב רבע הגמר. בבית"ר אמרו אתמול (רביעי) כי "עם הסגל הקצר שלנו, שני משחקים מול מכבי תל אביב כשבאמצע יש משחק ליגה בווסרמיל ואחרי זה משחק מול מכבי חיפה בטדי, זה משהו שיכול לגמור אותנו".

על אף שכמעט כל הפרטים סוכמו, עדיין אין סיכום סופי והחלפת טיוטות בין בית"ר לנציגיו של תומר סוויסה. הצדדים אמרו אתמול כי עד תחילת שבוע הבא כל הפרטים הקטנים ייסגרו והוא יצטרף למועדון. מכבי תל אביב אמורה לתת לבן רייכרט תשובה בנוגע לשחרורו עד לתחילת השבוע הבא. אם בית"ר תקבל תשובה שלילית, המטרה תהיה לצרף את הקשר הספרדי אפוניו, אך עדיין לא ברור אם יהיה תקציב לכך. בתוך כך, אופיר קריאף שבר את כף היד וייתכן כי ייעדר כחודש.

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully