וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: אוהד לויטה סיכם לעונה אחת

3.9.2014 / 17:24

אחרי שהרוש הגיע על חשבונו למכבי נתניה, השוער מצא בית חדש. מגיע בהשאלה לעונה אחת וישמש כמחליפו של סטויקוביץ'

שוער מכבי נתניה אוהד לויטה עם עידן שריקי. מגד גוזני
מצא בית חדש מהר מאוד. אוהד לויטה באימון נתניה/מגד גוזני

אוהד לויטה מצטרף למכבי חיפה וישמש כשוער המשנה של ולדימיר סטויקוביץ'. השוער בן ה-28 סיכם לעונה אחת ויגיע בהשאלה ממכבי נתניה עם אופציה לרכישה. במהלך מפתיע, החליטו הירוקים לצרף את שוער נתניה לסגל וזאת על רקע פציעתו של אמיר אדרי. השוער השלישי רון שושן הושאל להפועל נצרת עילית מהליגה הלאומית.

לויטה עמד בימים האחרונים בעין הסערה לאחר שבמכבי נתניה צירפו לסגל את אריאל הרוש. לויטה חזר בעונה שעברה מקפריסין לשחק בנתניה בליגה הלאומית ולמרות עונה נהדרת, החליט ברגע האחרון יוסי מזרחי לצרף שוער בכיר ואף אמר לאוהדים: "עשיתי את זה כדי שלא נרד ליגה". אוהדי נתניה זעמנו על המהלך ונעמדו לצדו של לויטה, אבל זה החליט שהוא מעדיף את ההצעה מחיפה מאשר להילחם על מקומו, בין היתר בגלל שנפגע עמוקות מהיחס של אנשי נתניה כלפיו וההתבטאויות של הבעלים אלי שגב כלפיו בכלי התקשורת.

לויטה, 28, גדל בהפועל כפר סבא ועבר בקריירה גם ב-RKC ההולנדית, הפועל באר שבע, אומוניה ניקוסיה וכאמור אשתקד במכבי נתניה. השוער היה אחד המצטיינים בעונת העלייה בה רשם 34 הופעות והיה אחד הבולטים במסע של הקבוצה לעבר גמר גביע המדינה.

אמיר אדרי, שהפך כעת לשוער השלישי של הירוקים, הגיב בדף הפייסבוק שלו: "כשהגלים מתחזקים, חזקים מתגלים. עדיין עובדים קשה, לא משנה מה קורה ומה יקרה. שום דבר לא ישבור אותי!!!".

בתוך כך, מכבי חיפה הודיעה שאזלו כל הכרטיסים למכירה עבור אוהדי הקבוצה למשחק הליגה נגד בני סכנין במסגרת המחזור הראשון בליגת העל ביום שני הבא.

אמיר אדרי שוער מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
לא נשבר. אמיר אדרי/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully