וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיצ'ל נחת: "מדובר בשחקן שונה מהותית מדרינצ'יץ'"

3.9.2014 / 10:02

הקשר צפוי לחתום במכבי חיפה: "מבחינת מספרים הוא מזכיר את ג'ון קולמה, מדובר במתקל נהדר". נדחתה הצעה על ידין מקפריסין

אדריאן הרבשטיין

עכשיו זה רשמי: הקשר הספרדי מיצ'ל נחת הבוקר בישראל כדי לחתום במכבי חיפה. שחקנה של חטאפה בשלוש העונות האחרונות צפוי לעבוד בדיקות רפואיות ולחתום על חוזה לשנתיים, עונה אחת ואופציה לאחת נוספת, ולהפוך לזר החמישי בסגל של אלכסנדר סטנוייביץ'.

"לפי הנתונים שלו, סטנוייביץ' בחר בשחקן שונה מהותית מדרינצ'יץ', שהיה שחקן התקפי יותר. הבחירה במיצ'ל מלמדת שהוא רוצה לחזק יותר את ההגנה ואפשר להבין למה", אמרו הלילה שחקנים בקבוצה על הספרדי. "לפי הנתונים שלו יהיה קשה לראות ממנו מספרים. מהבחינה הזאת הוא די מזכיר את ג'ון קולמה, אבל קשה לומר שיש להם את אותו סגנון משחק. לפי מה שהבנו, מדובר במתקל נהדר". מיצ'ל, שלפני ארבע שנים נרכש מספורטינג חיחון על ידי בירמינגהאם תמורת 3.3 מיליון יורו, שותף בשלוש השנים האחרונות ב-60 משחקים במדי חטאפה בכל המסגרות. הוא רשם שער אחד ובישול אחד וגם ספג שלושה כרטיסים אדומים.

שחקן חטאפה מיצ'ל. Gonzalo Arroyo Moreno, GettyImages
בחיפה נזכרים בג'ון קולמה. מיצ'ל/GettyImages, Gonzalo Arroyo Moreno

בחיפה מתפנים כעת להסדרת סאגת חן עזריאל, שתובע את המועדון, במטרה לשחררו לצמיתות. שחקן נוסף שמתאמן בנפרד הוא אביחי ידין. ביום האחרון של ההעברות נעשה ניסיון להעבירו לליגה הקפריסאית, אולם ההצעה שקיבלו נציגיו הייתה נמוכה משמעותית, בעשרות אחוזים, בהשוואה לחוזהו במכבי חיפה. אם ידין לא יקבל את מלוא החוזה שלו, הוא יסרב לעבור לקבוצה אחרת.

אחד משלושת עוזריו של אלכסנדר סטנוייביץ', סלובודאן קוליינין, שעזב לסרביה לפני כשלושה שבועות, הודיע שלא ישוב לישראל. גוראן פנדרוביץ' יישאר יד ימינו של הסרבי.

בעניין אחר: סארי פלאח ושלומי אזולאי יערכו היום את האימון הראשון שלהם בהפועל תל אביב. פלאח שחרר הודעה בה כתב: "זה יום מיוחד עבורי. הפועל תל אביב זה מועדון גדול עם היסטוריה מפוארת. אני מעריך מאוד את המאמץ של הפועל לרכוש אותי ובמיוחד את המאמץ של אייל ברקוביץ', שאמר לי שהוא רואה אותי כפקטור בקבוצה. לא פשוט עבורי לעבור מירוק לאדום כי בכל זאת גדלתי מגיל נוער בחיפה והיו לי שם לא מעט רגעים שמחים. הפועל תל אביב תדבר חזק מאד השנה. אני מכבד את חיפה. בשבילי זה היה פרק בחיים שנגמר ועכשיו אני פותח פרק חדש".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אביחי ידין שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
הנסיון להעבירו לקפריסין לא צלח. ידין/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully