וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: ווס וולקר הושעה לארבעה משחקים

התופס הנהדר של דנבר נתפס על שימוש בחומרים ממריצים וטען: ”הפילו אותי”. ג'ים אירסיי הורחק לשישה משחקים ונקנס

ווס וולקר דנבר ברונקוס. LM Otero, AP
ווס וולקר דנבר ברונקוס/AP, LM Otero

פחות משבוע לפני שהיא עולה לכר הדשא במייל היי סיטי למשחק פתיחת העונה שלה מול אינדיאנפוליס, ספגה הלילה (בין שלישי לרביעי) סגנית האלופה דנבר מהלומה קשה לאחר שהתופס המצטיין שלה, ווס וולקר, הושעה על ידי הליגה מארבעת המשחקים הראשונים של העונה לאחר שנתפס על שימוש באמפטמין (סוג של סם ממריץ שאסור לשימוש בקרב ספורטאים).

הבדיקה של וולקר נערכה זמן קצר לאחר שהגיע לאירוע ה"קנטאקי דרבי", מרוץ סוסים יוקרתי והוא טוען שמישהו החליק פנימה את החומר האסור על מנת להפיל אותו: "אני בהלם כמו כולם בשל החדשות שקיבלתי", אמר וולקר לאחר שנודע עונשו, "אני רוצה להבהיר דבר אחד. מעולם לא השתמשתי במודע בחומרים ממריצים כדי לצבור יתרון כלשהו. כל מי שאי פעם שיחק לצדי, הרים משקולות איתי, אכל איתי ארוחה, יודע שאני מרוכז בצורה מלאה בכל דבר שאני מכניס לגוף שלי ובעבודה הקשה שלי לכל אורך השנה, על מנת שאוכל לשחק ברמה הכי גבוה". בשבע עונותיו האחרונות, תחילה בניו אינגלנד ובשנה שעברה בדנבר, וולקר תפס 745 כדורים, 53 יותר מכל תופס אחר בליגה.

* מייקל סם, שלא שרד את החיתוך האחרון בסנט לואיס, נמצא בדרכו לדאלאס. סם צפוי להגיע היום לבדיקות רפואיות אצל הקאובויס ואם יעבור אותן, הוא יצטרף לקבוצת האימונים. על פי כתבים בתקשורת האמריקאית, אנשי הקאובויס התקשרו למספר רב משחקני הקבוצה ושאלו את דעתם בנושא, לפני שהחליטו ללכת על אופציית סם.

* הבעלים של אינדיאנפוליס, ג'ים אירסיי, שנעצר על נהיגה תחת חומרים אסורים במרץ האחרון, הודה באשמה ונענש על ידי הליגה בהשעייה משישה משחקים ובקנס של 500 אלף דולר. הוא לא יוכל להגיע לשום אירוע רשמי של הליגה בזמן הזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully