וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמד: "אני חייב להיות טוב באימונים כדי לשחק בנבחרת"

תומר חמד חוזר למדים הלאומיים אחרי היעדרות ארוכה: ”מאמין שעד קפריסין אבקיע במדי אלמריה, ואגיע בכושר עוד יותר טוב”

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

נבחרת ישראל ממשיכה בהכנות לקראת צמד המשחקים בחודש הבא מול קפריסין ואנדורה, כאשר המאמן אלי גוטמן עורך מחנה אימון בסגל מלא, כולל השגרירים. אחרי ששחררה את עדן בן בסט, איתן טיבי ואייל משומר מהסגל שלה, הנבחרת ביטלה את אימון הבוקר שהיה אמור להיערך היום (רביעי) ומאוחר יותר תקיים משחקון פנימי באשדוד.

תומר חמד שחקן נבחרת ישראל. קובי אליהו
צפוי להיות החלוץ המוביל של גוטמן. תומר חמד/קובי אליהו

מי שאמור לפתוח בהרכב הוא החלוץ תומר חמד. שחקנה של אלמריה נשאל על משחק השלום בו נטל חלק יחד עם כוכבים גדולים אחרים. "זאת הייתה חוויה גדולה, באופן אישי להיות שם עם השחקנים שגדלתי עליהם היה מיוחד ומרגש. שמח שהיה לי חלק בפרוייקט הזה", אמר חמד. הלוואי שנשפיע ולו במעט על המצב בעולם. מעבר לזה תמיד כיף להבקיע, אבל שם זה היה משהו מיוחד. שאלו אותי על שחקן מצרי שלא הגיע, אבל אני מעדיף להתעסק עם מי שכן באו. אם השחקנים הטובים בעולם הגיעו, אז אכפת להם".

החלוץ המשיך: "באופן אישי אני מרגיש טוב, פתחתי את העונה בקבוצה חדשה, אני משחק בהרכב. חשוב לי לשחק ולהבקיע ואני מאמין שעד קפריסין אספיק להבקיע בקבוצה וזה יביא אותי בכושר עוד יותר טוב", הוסיף החלוץ. "אני מודע לזה שאני חייב להיות טוב באימונים ובקבוצה כדי לשחק במשחק הבא של הנבחרת, אף אחד לא יבטיח לי מקום בהרכב. אעשה מקסימום בקבוצה גם בשביל הנבחרת. בסופו של דבר ההחלטה היא של המאמן וצריך לכבד. מה שאלי יחליט מקובל".

על המטרות של הנבחרת ענה: "בוא נתחיל את המשחקים, חשוב שנעשה משחקים טובים. מעדיף שנדבר במגרש, ואחר כך בתקשורת".

גם קשר פ.צ ציריך אבי ריקן דיבר על פתיחת העונה המוצלחת שלו ושל קבוצתו: "לשמחתי פתחנו טוב את העונה ואנחנו נמצאים כרגע במקום השני אחרי באזל. אמנם הפסדתי את שלושת המשחקים הראשונים כיוון שחזרתי לארץ ללידת בני, אבל עבדתי קשה, חזרתי להרכב ולשחק 90 דקות כל משחק. הצלחנו להעפיל לשלב הבתים של הליגה האירופית שזו מטרה שעמדה לנגד עינינו ונשחק נגד ויאריאל, גלאדבך ואפולון לימסול. מבחינה אישית, זו הגשמת חלום לשחק במפעל הזה". הקשר הוסיף: "השער והבישול במשחק האחרון נותנים לי המון ביטחון ורצון להמשיך לעבוד. בעונה שעברה כבשתי שישה שערי ליגה ושמו לי למטרה לנסות להבקיע כמות דומה גם השנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully