וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצעירה באזרבייג'אן: "כל תוצאה פרט לניצחון תבייש"

3.9.2014 / 8:30

השחקנים של מיכאל נס דרוכים למפגש מול היריבה אותה דרסו 2:7 בבית (17:00): "אנחנו הרבה יותר טובים וחייבים לנצח"

הנבחרת הצעירה של ישראל תתארח הערב באזרבייג'אן (17:00 שעון ישראל) למשחק במסגרת המחזור השביעי והלפני אחרון של בית ח' במוקדמות אליפות אירופה 2015. ישראל הבטיחה את המקום השני, וממשיכה להיאבק על אחד מהכרטיסים לפלייאוף, שניתנים לארבע הסגניות הטובות ביותר (הסבר בהמשך).

ישראל מקווה לשחזר לפחות בצורה חלקית את ה-2:7 המרשים על אזרבייג'אן במשחק שהתקיים בנתניה בספטמבר 2013. מונס דאבור, אופיר מזרחי ודור מיכה כבשו אז צמדים, דיא סבע חתם בתוספת הזמן. שחקן בנבחרת אמר לקראת ההתמודדות: "בסך הכל אנחנו הרבה יותר טובים וחייבים לנצח. כל תוצאה לפרט לניצחון תבייש אותנו ולא ניתן לזה לקרות. אנחנו חייבים ניצחון כדי להשאיר לעצמנו סיכוי לפלייאוף".

שחקני נבחרת ישראל הצעירה, אופיר מזרחי, עומר אצילי. ברני ארדוב
בבית הם חגגו. אופיר מזרחי עם עומר אצילי/ברני ארדוב

עם 20 שערי זכות בשישה משחקים, ההתקפה של הנבחרת של מיכאל נס היא אחת מהפוריות ביותר בקמפיין המוקדמות, כשרק אנגליה, הולנד, ספרד וצרפת מקדימות אותה בממוצע שערים למשחק. בגלל שלהפרש השערים תהיה חשיבות גדולה במאבק על הפלייאוף, השחקנים בכחול-לבן יצטרכו להמשיך לכבוש כמות גדולה.

ישראל כאמור איבדה סיכוי לסיים במקום הראשון שמבטיח מקום בפלייאוף, אבל גם המקום השני יכול להספיק לה בשביל זה. ארבע הסגניות הטובות ביותר יעלו בעצמן לפלייאוף וכרגע ישראל מדורגת במקום השישי, נקודה פחות מסלובקיה, אוקראינה ובלגיה (לה משחק עודף). רוסיה שנמצאת במקום השני בבית ב', כבר עם רגל וחצי בפלייאוף ומיכאל נס ושחקניו כנראה יאבקו על אחד משלושת המקומות הנותרים.

כדי להמשיך לחלום על עלייה לשלב הבא, ברור שישראל תצטרך לנצח את אזרבייג'אן מחר ואת מקדוניה ביום שלישי הבא, במשחק שיתקיים באצטדיון המושבה בפתח בפתח תקוה. להפרש השערים חשיבות גדולה וכרגע המצב של נס ושחקניו (9+) טוב יותר מזה של בלגיה, אוקראינה, איסלנד, אוסטריה ומונטנגרו, שנמצאות בעצמן במאבק על המקום בפלייאוף.

הרכב משוער: ברק לוי, אלי דסה, אדי גוטליב, בן והבה, טאלב טואטחה, בן רייכרט, רועי קהת, דור מיכה, קני סייף, מונס דאבור, אופיר מזרחי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully