וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאתכו: "לא צריך להסתכל כמה ביברס כבש או בישל"

2.9.2014 / 10:29

הקשר דיבר במחנה האימון על האופן בו יש למדוד את תרומתו לנבחרת: "צריך לספור לי מסירות וחילוצים. קפריסין תעשה בעיות"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

בצל דחיית המשחק מול בלגיה, נבחרת ישראל ממשיכה לקיים את מחנה האימונים שלה בשפיים במה שאמור להוות הכנה נוספת לקראת צמד המשחקים מול קפריסין ואנדורה בחודש הבא. אחרי הדברים שהשמיע אתמול אלי גוטמן, הנבחרת ערכה הבוקר אימון ועוד קודם לכן שוחח ביברס נאתכו עם התקשורת.

"תירוצים אף פעם לא עוזרים. יש לנו הזדמנות יותר גדולה לעלות כי בכל זאת, גם המקום השלישי עולה. אנחנו מקווים ומאמינים ורוצים לעשות את זה", אמר נאתכו לקראת פתיחת הקמפיין ב-10 באוקטובר. "מתישהו הקמפיין צריך להיות שונה. 40 שנה לא קרה כלום, נקווה כי הפעם יש לנו צ'אנס יותר גדול. הגיע הזמן שנעשה את זה".

גוטמן: ”העם רוצה להתלכד סביב הנבחרת, במיוחד בזמן הזה"

אלי גוטמן מאמן נבחרת ישראל (ימין) עם ביברס נאתכו שחקן נבחרת ישראל, מאור בוזגלו. ברני ארדוב
"אסור לשכוח שבקבוצה אני משחק 30 משחקים, בנבחרת אולי שבעה". גוטמן ונאתכו/ברני ארדוב

נאתכו נשאל האם אשתו מתכוונת לבקש ממנו להוביל את הנבחרת לקראת העפלה ליורו, כפי שביקשה לאחרונה שיבקיע שלושער במדי צסק"א, דבר שאכן קרה. "אני מקווה שהיא תבקש קודם כל, והלוואי, אנחנו מאוד רוצים. באמת הגיע הזמן שנעלה לשלב הבא", אמר. "מבחינתי טוב שהמשחק מול בלגיה נדחה. זה לא אידיאלי מה שקורה בשבועות האחרונים. זה בא לנו טוב".

נאתכו נשאל על ההבדלים במספרים שהוא מציג כשחקן נבחרת ושחקן קבוצה. "בנבחרת יש לי אחריות לנהל את המשחק, אבל אסור לשכוח שבקבוצה אני משחק 30 משחקים, בנבחרת אולי שבעה. צריך להסתכל על המספרים האחרים, לא כמה ביברס כבש או בישל, אלא כמה הוא מסר מסירות שהוציאו להתקפה וכמה ביברס חילץ. אני עושה הכל כדי לעזור הכי הרבה שאני יכול לנבחרת ישראל".

לקראת המשחק הראשון מול קפריסין הוא אמר: "קפריסין יעשו הרבה בעיות בבית הזה. זאת נבחרת שאתה מצד אחד לא סופר בטופ הכי גבוה באירופה. אבל מצד שני זאת לא נבחרת שקל לנצח בקפריסין. אני מקווה שלא אנחנו ניכשל שם".
עדן בן בסט ואיתן טיבי עדיין שוהים עם הנבחרת, אבל לא בטוח שיטלו חלק במשחקון ביום רביעי באשדוד. יוסי בניון ותומר חמד יצטרפו היום לאימונים.

שרן ייני ואייל משומר קיימו אימון קל בבוקר עקבות מתיחה קלה בשריר הירך האחורי. לאחר האימון הגיעו יו"ר ההתאחדות, עופר עיני, ומנכ"ל ההתאחדות, רותם קמר, לארוחת הצהריים בבית המלון בו משתכנת הנבחרת ואיחלו לשחקנים הצלחה בקמפיין הקרוב.

המשחק בין ישראל לבלגיה נדחה ל-31 במרץ

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אופיר דוידזאדה שחקן נבחרת ישראל (שמאל) עם ניר ביטון, דקל קינן, חאתם עבד אלחמיד. ברני ארדוב
נזהרים מקפריסין/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully