וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסימיות זהירה: הבלוג של איציק יצחקי על הפועל באר שבע

2.9.2014 / 12:42

עד לפני חודשיים בהפועל באר שבע בנו קבוצה לאליפות. אבל אז הגיעו הטילים, שחקנים שבורחים ובעלים שמתעכבת. הבלוג של איציק יצחקי יוצא לדרך עם הצרות בבירת הנגב

one

בוידאו: התבוסה הביתית של הפועל באר שבע, 3:0 לבית"ר ירושלים

לפני קצת פחות מחודשיים קיבל אלישע לוי טלפון מהמנכ"ל שלו. "היינו בבית החולים, השחקן עשה בדיקות וחתם. הסגל הושלם", הודיע לו אסי רחמים. המאמן חשב שהכל סגור והתרווח על הספה. הוא לא זוכר מתי בפעם האחרונה הוא השלים את הסגל שלו בשלב כל כך מוקדם. רק תחילת יולי, וניקולה מיטרוביץ', שלקח לו אליפות בעונה שעברה, הופך לשחקן הכי חשוב במערך שלו. בבאר שבע דיברו באותו ערב על שחזור ההישג מהעונה שעברה. כולם יצאו מגדרם. מליקסון חזר מולנסיין, ארבייטמן ויתר על בלגיה, מלול חיזק את הסגל וגורדנה עלה על גמל, אבל ההחתמה של מיטרוביץ' נועדה להרגיע גם את הפסימיים שחשבו שבאר שבע שוב תישאר עם ארבעה זרים עד היום האחרון של חלון ההעברות.

ה-1 בספטמבר הגיע, וגם בבאר שבע חזרו ללימודים. מיטרוביץ' מנסה לפרוח מחדש במכבי תל אביב, קובי מויאל חתם במכבי חיפה, קליגיורי ברח בגלל הטילים, פלט בגלל הכסף, רומאריו עשה התקף לב והנדידה לקפריסין חיסלה את אירופה. רגע לפני הסוף, לוי לא מוצא קשר, מבין שהוא צריך חלוץ, פתאום הסגל כבר לא נראה נוצץ כל כך. ככה זה בבאר שבע. משהו חייב להשתבש כדי שנגיע לחודש ספטמבר ונחפש את צ'אבי במחיר של פטריק אוסיאקו.

"בוא ניקח את החיזוק ונבדוק אם הקבוצה התחזקה. ההגנה נשארה אותו דבר. באו מליקסון וארבייטמן, הלכו סויסה ופלט. באו מלול וגורדנה, הלכו דג'אני והובר", ניתח עבורנו אחד השחקנים. "עכשיו קח את הסגל של מכבי חיפה, עם מאמן זר, שוער, בניון ואידריסו, של מכבי תל אביב עם מאמן חדש ובלי חיזוק משמעותי, את קריית שמונה שבונה סגל טוב, ותגיד לי איפה הקבוצה אמורה לסיים בעונה הבאה? לכל הדעות, מקום שלישי או רביעי עם אירופה יהיה הישג חשוב. לאף אחד, אבל לאף אחד, אומץ או כוונה להצהיר על אליפות. אגיד לך יותר מזה – נכון לעכשיו, בלי מליקסון, האוהדים גם לא קונים מנויים".

20:35: הפועל באר שבע - מכבי פתח תקווה

מאור מליקסון שחקן הפועל באר שבע. ניב אהרונסון
"לאף אחד, אבל לאף אחד, אומץ או כוונה להצהיר על אליפות. אגיד לך יותר מזה – נכון לעכשיו, בלי מליקסון, האוהדים גם לא קונים מנויים"/ניב אהרונסון

מהרגע שבנה קבוצה מושלמת, לפי הקווים שלו, אלישע לוי רק מאלתר. במשחק מול בית"ר הוא למד איך שתי פציעות של מליקסון וארבייטמן הופכות את הקבוצה שלו למוכה ומוגבלת. פתאום ברדה חלוץ יחיד והקבוצה משחקת במערך ללא קשר אחורי, שש קלאסי, הקולמה שאלישע לוי אוהב. בשלב הזה, לוי כבר מוכן להתפשר. הוא הסכים להנחית את קשר נבחרת ניגריה למרות שהוא בכלל לא כזה, חיפש שחקנים בפטרולול בלי חשש לאירוע לב והסכים לפתוח את האוזניים רק בתנאי שיהיה שחקן שבאמת מוכן לבוא לישראל.

וככל שלוי פתח את האוזניים, ברקת ראתה והפנימה שהיא צריכה לפתוח עוד קצת את הכיס. על פי גורמים בבאר שבע, הבעלים ניסתה לדחות לרגע האחרון החתמת חלוץ, מתוך תקווה שארבייטמן יספק במשחקי ההכנה מספרים שיחסכו לה לפחות מיליון שקל מהתקציב, שכולל בתוכו גם תרומה לקהילה, וגם את הפנטהאוז והדלקן של דג'אני.

חודשיים אחרי הרגע ההוא, שבו אלישע לוי התרווח על הספה, מוחמד דף כבר לא יורה טילים על ישראל. במקום לראות חדשות בשקט, מאמן הפועל באר שבע עסוק במלחמה אחרת. שלוש אפס לבית"ר ירושלים, ושוק העברות שנסגר הלילה באירופה אבל לא נסגר בישראל. "אתה שואל אותי מה היינו צריכים לעשות במבט לאחור? ברקת הייתה יכולה לתת עוד 20 אלף יורו למויאל שעד עכשיו היה נכנס לכושר, 30 אלף לפלט שנמצא בשיא, והייתה כאן קבוצה עם פוטנציאל לאליפות, ועוד שלב באירופה, כי ידעת מה אתה מקבל. בנסיבות המלחמה, זה היה כנראה הצעד הכי נבון". אבל בבאר שבע, כמו שכבר הבנתם, יהיה קשה מאוד לחזור אחורה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אלישע לוי מאמן הפועל באר שבע. ניב אהרונסון
הוא עדיין מנהל מלחמות, מסוג אחר. אלישע לוי/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully