וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: אלכס סמית' האריך חוזה בקנזס סיטי

הצ'יפס נתנו לקוורטרבק חוזה לארבע שנים תמורת 68 מיליון דולר. ריאן מאלט עבר ליוסטון, מייקל סם לא נלקח מהווייברס

אלכס סמית' קנזס סיטי צ'יפס. Michael Conroy, AP
שיאי קריירה בעונתו הראשונה עם קנזס סיטי. סמית'/AP, Michael Conroy

עונת ה-NFL תצא לדרך בעוד כמה ימים בלבד והלילה (בין ראשון לשני), קנזס סיטי דאגה לעתיד שלה ועל פי דיווחים בארצות הברית, היא החתימה את הקוורטרבק אלכס סמית' על חוזה חדש לארבע שנים, תמורת 68 מיליון דולר. הסיפור דווח לראשונה ב"קנזס סיטי סטאר".
סמית' קיבל את החוזה המכובד לאחר שבעונה שעברה, הראשונה שלו עם הצ'יפס, הוא סיים עם שיאי קריירה של 3,313 יארדים ו-23 טאצ'דאונים, תוך שהוא מוביל את הקבוצה לפתיחת עונה מסחררת ולהופעת פלייאוף. הוא הגיע לצ'יפס אחרי שבע שנים בסן פרנסיסקו, שבחרה אותו ראשון בדראפט 2005 ושבמדיה שיחק עד שאיבד את מקומו לקולין קפרניק במהלך עונת 2012.

עוד מהליגה:

* רגע אחרי שב-NFL הודיעו שהם מקשיחים את עמדתם נגד שחקנים שנעצרים על אלימות ומספר ימים לאחר שאלדון סמית' הושעה לתשעה משחקים, חברו לסן פרנסיסקו, שחקן קו ההגנה ריי מקדונלד, נעצר על אלימות.

* מייקל סם, ששוחרר מסנט לואיס, לא נלקח על ידי אף קבוצה מהווייברס ב-24 השעות שלו שם וכעת הוא שחקן חופשי ויכול לחתום בכל קבוצה שתרצה אותו. הוא עשוי להצטרף לאחת מקבוצות האימונים.

* ניו אינגלנד הולכת עם הקוורטרבק הרוקי שלה, ג'ימי גארופולו, כמחליפו העתידי של טום בריידי והיא שלחה בטרייד ליוסטון את ריאן מאלט, מחליפו של בריידי בשנים האחרונות. הפטריוטס יקבלו תמורת מאלט בחירת סיבוב שישי או שביעי ב-2016.

* הגארד של סן פרנסיסקו, אלכס בון, סיים את ההולדאאוט שלו ויחזור לקבוצה ביממה הקרובה.

* הסייפטי דניאל מאנינג, שעזב את יוסטון ואז שוחרר מסינסינטי, חזר לטקסאנס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully