וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גודס: "כעוזר אתה עושה הכל, אבל כמאמן אתה בחזית"

31.8.2014 / 9:53

איך נראה שיתוף הפעולה בין גודס לגרשון, איזה חוסר וודאות אופף את הסגל ולמה אין התקדמות בהסכם עם רמת גן. ורד כהן עם רשמים ראשונים מאימון פתיחת העונה

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

1. נחיתה מאוחרת: מכבי תל אביב ערכה אמש (שבת) את אימון הבכורה הרשמי שלה לעונת 2014/15. לא מעט פנים חדשות נראו באימון הפותח – רובם נראו נבוכים ומופתעים מההמולה התקשורתית סביבם. ואולי פשוט מדובר בשאריות מהג'ט-לג. הרי השחקנים הזרים נחתו בארץ רק ביום חמישי האחרון. זאת, משום שלא מעט מהם הביעו חשש מהמצב הביטחוני והעדיפו להגיע ארצה מאוחר ככל הניתן, סמוך מאוד לפתיחת העונה. במכבי התחשבו בכך, וכל הזרים הגיעו באותו היום – יומיים לפני האימון הראשון. דווין סמית', המתאושש מהניתוח בברכיו, צפוי להגיע באיחור. גם שחורציאניטיס לא נכח באימון אתמול, בבדיקות הרפואיות התגלה אצלו לחץ דם גבוה כשהוא צפוי להתחיל בטיפול תרופתי. לא ברור עדיין אם שחורציאניטיס יוכל להצטרף השבוע למחנה בגרמניה, שם יתמודדו מול קבוצות מקומיות.

שחקן מכבי תל אביב נייט לינהארט. יוסי ציפקיס
הזרים נראו מובכים מההמולה. לינהארט/יוסי ציפקיס

2. ציפיות גבוהות: חוסר ודאות אופף את איכותו של ההרכב הצהוב החדש. חמישה שחקנים עזבו את מכבי, כשהזרים החדשים נכנסים לנעליים גדולות במיוחד, לאחר שמכבי של העונה שעברה גרפה את כל הקופה: יורוליג, ליגה וגביע. מכאן אפשר רק לרדת. גיא גודס : "יש ציפיות, אך המטרות במכבי הן תמיד לזכות בכל התארים. צריך להביא את מכבי תל אביב להצלחות, כפי שתמיד היה בעבר". ג'רמי פארגו הוסיף: "ננסה להשיג ניצחונות כקבוצה, נשחק חזק. אנחנו לא הקבוצה של העונה שעברה, אבל נסתכל קדימה לעתיד".

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
שחקן מכבי תל אביב ג'רמי פארגו. יוסי ציפקיס
"אנחנו לא הקבוצה של העונה שעברה". פארגו/יוסי ציפקיס

3. צל גדול: אך עם כל הכבוד למצבת השחקנים, השינוי העיקרי הוא בעמדת המאמן. גיא גודס, ששימש עוזרו של דייויד בלאט בשנים האחרונות, קיבל כידוע את המשוכות ומונה כמאמן הראשי. גודס מודע כי העונה הזו מהווה צומת דרכים עבורו וחדור מוטיבציה להוכיח את יכולתו. אתמול העביר גודס את האימון הפותח ונראה סמכותי מול השחקנים – אך לא מעט אנשים רואים בהחתמתו של פיני גרשון כעוזרו של גודס חוסר אמון של ההנהלה במאמן הטרי.

אולי בשל כך נראה אתמול פיני גרשון כמי שמנסה בכל כוחו לא להתבלט, ואולי בשל כך הוא סירב להתראיין – חרף העניין הרב שמעוררת החתמתו במועדון. שאלה מעניינת היא מה יקרה אם מכבי תפסיד כמה משחקים העונה: כשצילו הגדול ממילא של פיני יגדל בתרחיש כזה עוד יותר, זוהי בעצם תמציתו של גל הרכילויות וההתרגשות שמעוררת ההחתמה של פיני גרשון בעמדת ה'כמעט מאמן'.

גיא גודס אמר: "כשאתה עוזר מאמן אתה שותף בהכל, אך לא עומד בחלק הקדמי. כשאתה עומד בחזית זה מחייב. אני מרגיש מוכן ומסוגל לאתגר הזה. העבודה עם פיני ואלון שטיין היא צמודה, התחלנו לעבוד, היו לנו פגישות בנוקיה בהן התחלנו לעבוד על האימונים שאנו רוצים, יש לנו היכרות של המון שנים, פיני מנוסה, והמטרה היא להצליח".

בריאן רנדל הוסיף: "אני חושב שהציוות בין גיא גודס לפיני גרשון יעבוד טוב. הם עובדים ביחד ונראה שהם מסתדרים טוב".

מאמן מכבי תל אביב גיא גודס. ברקע: פיני גרשון. יוסי ציפקיס
בינתיים זה עוד עובד. גודס וגרשון/יוסי ציפקיס

4. מכבי פינת רמת גן? שחקניה הצעירים של מכבי תל אביב - עידן זלמנסון, בן אלטיט ודראגן בנדר מהאקדמיה השתתפו אתמול גם הם באימון. כפי שפורסם כאן, ההסכם המתגבש בין מכבי תל אביב לעירוני רמת גן, גורם למאבקים קשים בתוך קבוצת עירוני רמת גן. חבר העמותה עמיקם ריקלין מסביר: "נאמר כאן בתגובת היו"ר בני ברנר שאני היחיד שלא חתום, אך לא מדובר בדעה אישית שלי ידוע לי על חמישה חברי עמותה שלא מעוניינים בהסכם, כשאחד נוסף עכשיו בחו"ל. יתרה מכך - יש בידי חתימות שהם רוצים שאכהן כיו"ר הקבוצה. בנוסף אני אחד משני המבקרים של האסיפה. עד כמה שידוע לי עיריית רמת גן טרם דנה בהסכם. ישנם מגעים, אך הדבר החמור הוא שמכבי מודעים לכל מה שאני אומר - וחרף העובדה הזו הם אינם עושים את הדבר הפשוט ביותר, נפגשים איתי ושואלים אותי לגבי זה. אי אפשר לחתום על הסכם - כדי לחתום על הסכם זה מחייב את כינוס האסיפה ודיון, דבר כזה לא נעשה. מכבי תל אביב יכולים למזכר את משמעות ההסכם, אבל אם היו מביאים שני אנשים אז בשביל מה יש הסכם? אך מה פתאום הם קובעים מי יהיה מאמן הקבוצה? גם שחקן בכיר ברמת גן אמר לי 'אם הם מביאים מאמן לקבוצה, למעשה הם שולטים בקבוצה, הם קובעים מי יהיו השחקנים, ומה אכפת לו אם אשחק או לא'?.

טרם התקבלה תגובתם של בני ברנר ומכבי תל אביב.

שחקן מכבי תל אביב דרגאן בנדר. יוסי ציפקיס
שחקנים ברמת גן כבר מתלוננים. בנדר/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully