וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר תפנה רשמית למכבי תל אביב בנוגע לבן רייכרט

31.8.2014 / 6:55

בבירה מעוניינים מאוד בקשר, ומרוצים מה-0:3 בבאר שבע: "שטפנו את המגרש, רצנו ונלחמנו כמו משוגעים, הכישרון הוא רק תוספת". לידור כהן: "שמח שיצא לי להוכיח את עצמי". אנחנו לא מתעסקים במטרות, אבל רוצים פלייאוף עליון". ארסו סובל ממתיחה וייעדר שבוע

one

בבית"ר ירושלים הייתה אמש (שבת) שביעות רצון מהניצחון 0:3 על הפועל באר שבע בוסרמיל, אך במועדון לוקחים את משחק גביע הטוטו בפרופורציות. בסיום מנחם קורצקי אמר לשחקנים: "חבר'ה כל הכבוד, אבל עדיין לא עשינו כלום. לא להסתנוור, יש לנו הרבה עבודה ועוד לא עשינו כלום". קורצקי עצמו סבל מאבן בכליה במהלך השבת והשתמש במשככי כאבים. במשחק עצמו מאמן בית"ר נראה פעלתן, אך בסיומו חש חולשה. היום הקבוצה תהיה ביום חופש והמאמן ינצל אותו למנוחה.

בבית"ר היו מרוצים בעיקר מהדרך בה נראתה הקבוצה ועסקו פחות בתוצאה: "יותר חשוב ששחקנים שטפו את המגרש, שניים קפצו על כל כדור. זה מה שיש לנו למכור, רצים כמו משוגעים ונלחמים על כל כדור, הכישרון זה רק התוספת". בבית"ר החמיאו לעומר נחמני ושלומי אזולאי ולזרים ססאר ארסו וקלאודמיר. ארסו סובל ככל הנראה ממתיחה וייעדר שבוע מאימונים, אך הוא צפוי להיות כשיר למחזור הפתיחה.

בית"ר ירושלים גברה 0:3 על הפועל באר שבע בחוץ

מנחם קורצקי בסיום: "עדיין יש לנו הרבה עבודה"

לידור כהן, בית"ר ירושלים, חוגג שער. קובי אליהו
"ידעתי שמאוד מאמינים בי כאן". לידור כהן/קובי אליהו

בנוגע ללידור כהן, בבית"ר איפשרו לשחקן להתראיין לאחר המשחק בו כיכב עם צמד, אך מיד השתדלו להוריד אותו לקרקע. גם הצוות המקצועי שוחח עימו והסביר לו שמחר מתחיל שבוע חדש וביום שלישי כבר יש משחק נוסף בגביע הטוטו והוא חייב להציג המשכיות. אגב, כהן לא זומן לסגל נבחרת הצעירה לקראת המשחק נגד אזרבייג'אן, ויוכל לשחק עם הקבוצה באשדוד. מי שלא יהיה בסגל ביום שלישי הם אלי דסה, עומר אצילי וטל כחילה שנכללו בסגל של מיכאל נס. אגב, בצוות המקצועי חשו ירידה בכושרו של עומר אצילי מאז חזר ממחנה האימונים והעדיפו לפתוח איתו על הספסל.

לידור כהן אמר בסיום: "זו הרגשה מדהימה. בית"ר זה מועדון גדול וזה כיף לשמח קהל כל כך גדול שמלווה אותך. זה חדש בשבילי. באתי מוכן לעונה, ידעתי שמאוד מאמינים בי כאן ואני שמח שהיום יצא לי להוכיח את עצמי, אבל צריך המשכיות. אנחנו קבוצה חדשה שרק מתחברת ואני מקווה שמשבוע לשבוע ייראו קבוצה טובה, נלהבת, נלחמתו וממשחק למשחק נשתפר ונהיה טובים יותר".

הקשר נשאל אם המעבר ממכבי פתח תקוה לבית"ר מלחיץ והשיב: "כן, אבל יש את הקואצ'ר יגאל הלל שעוזר, והמאמנים שמדברים איתי. אני יודע לאן הגעתי ומה הציפיות, ואני מתמודד עם זה. זה כיף גדול ואנחנו מחכים לשחק בבית ולראות את טדי עם הרבה אוהדים בפעם הראשונה. אנחנו לא מתעסקים במטרות, אבל הגיעו שחקנים כדי להשתפר מהעונה שעברה ואנחנו רוצים פלייאוף עליון".

בנוגע לשחקני רכש, בית"ר תפנה היום או מחר רשמית למכבי תל אביב בניסיון לשאול את בן רייכרט. בבית"ר מאוד רוצים לצרף את הקשר, אך בעקבות חילופי המאמנים בקרית שלום לא ברור הוא ישוחרר. במידה ולא תתקבל תשובה חיובית בשבוע הקרוב, תעבור בית"ר לאופציות אחרות. השבוע יימשכו השיחות עם נציגיו של תומר סוויסה במטרה לצרפו למועדון. לאחר שבועיים של עיכובים, היום צפויה להתקבל הויזה עבור החלוץ הניגרי סאני עמנואל והוא צפוי להגיע במהלך השבוע להתרשמות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
בן רייכרט, מכבי תל אביב, אימון הפתיחה. עמוד הפייסבוק של מכבי תל אביב, אתר רשמי
איך ישפיע השינוי על הקווים על מעמדו? בן רייכרט/אתר רשמי, עמוד הפייסבוק של מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully