וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: המסע אל המדבר

4.9.2014 / 15:00

האלופה סיאטל תארח את גרין ביי למשחק פתיחת עונה נהדר (שישי, 3:30). שתי הקבוצות חולמות על הסופרבול באריזונה

ראסל ווילסון סיאטל סיהוקס. AP
מאזן ביתי כמעט מושלם. ווילסון/AP

שבעה חודשים לאחר שהביסה את דנבר בסופרבול וזכתה לראשונה בתולדותיה בתואר האליפות, סיאטל תצא למסע ההגנה על הכתר כאשר תארח הלילה (בין חמישי לשישי, 3:30) את גרין ביי למשחק ענק, שיוציא לדרך באופן רשמי ובשעה טובה ומוצלחת את עונת 2014/15 ב-NFL.

אחרי הפסקה מאולצת של שנה אחת, משחק הפתיחה החגיגי של הליגה יחזור להתקיים בביתה של האלופה המכהנת והסיהוקס ינסו להציג את הגנת הברזל שאפיינה אותם כל כך בשנה שעברה ולבלום את ארון רוג'רס, על מנת להתחיל ברגל ימין את דרכם בבית ה-NFC מערב, שצפוי להיות גם השנה מסובך וצפוף. הפאקרס, שייאבקו בצפון הקשה, מקווים לתפוס את האלופה מנומנמת עדיין ולקבל מקדמה במאבק שלהם.

אחרי שהשיג מאזן ביתי מושלם בעונת הבכורה שלו בליגה, ראסל ווילסון רשם את הפסדו הביתי הראשון בסיאטל לקראת סיום העונה שעברה, מול אריזונה. אולם בפלייאוף, הסיהוקס והקהל הנהדר שלהם עשו את העבודה עם ניצחונות על ניו אורלינס וסן פרנסיסקו, בדרך אל הסופרבול ואל התואר, כך שווילסון נכנס לעונה הנוכחית עם מאזן ביתי של 1:17 לאורך הקריירה וגרין ביי תנסה להנחיל לו הפסד ביתי שני.

שתי הקבוצות נפגשו 16 פעמים בעבר. בעונה הסדירה המאזן עומד על 6:8 לגרין ביי והיא ניצחה גם את שני מפגשי הפלייאוף. המשחק האחרון בין השתיים היה זכור במיוחד והסתיים ב-12:14 לסיאטל במשחק שנערך בתחילת 2012, תחת השופטים המחליפים, שהעניקו לגולדן טייט טאצ'דאון שלא היה ולא נברא בשניית הסיום של המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully