וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלון חרזי: "אנחנו חייבים לצרף 3-4 שחקנים"

30.8.2014 / 21:36

מאמן הפועל עכו מחפש לחזק את הסגל אחרי ההפסד 3:2 לבני סכנין: "הסגל קצר". גיא לוי: "הסימנים טובים, אבל הדרך ארוכה"

אלון חרזי מאמן הפועל עכו. קובי אליהו
מחפש לצרף שחקנים. חרזי/קובי אליהו

בני סכנין עלתה הערב (שבת) לרבע גמר גביע הטוטו. הקבוצה של גיא לוי חזרה פעמיים מפיגור כדי לנצח 2:3 בחוץ את הפועל עכו, במסגרת המחזור הרביעי של בית א' במפעל. הקבוצה של אלון חרזי סיימה במקום האחרון בבית א' עם נקודה אחת בלבד בארבעה משחקים.

גיא לוי הסביר בתחילה למה רצה להכניס את איציק כהן לחצי דקה האחרונה, אבל השופט כבר שרק לסיום ולא אפשר לו: ?עלי עוסמאן היה עייף ורצינו להעביר זמן ולנצח, אז רציתי להכניס את איציק כהן. אני לא יכול ישר לזרוק אותו לעניינים כי הוא לא שיחק הרבה זמן. נעשה משחק אימון באמצע השבוע כדי להכניס אותו ושחקנים אחרים לעניינים. יש לנו שחקנים שעדיין לא כשירים במאה אחוז מבחינה פיזית. הסימנים טובים אבל יש לנו מה להשתפר. מה שחשוב שלא הייתה ירידת מתח אחרי הניצחון על מכבי חיפה ולמרות ההעפלה. אנחנו לא רוצים לוותר מראש על כלום. עלינו לרבע גמר וזה טוב".

לוי התייחס לאפשרות שלא יוכל להשתמש באיסמעיל ריאן ומוחמד גדיר מול מכבי חיפה במחזור פתיחת העונה: "עד שלא אקבל הודעה רשמית לא נכנס לזה עמוק. מכבי חיפה זה מועדון גדול ולטובת הכדורגל יהיה אם הם יקבלו החלטה שגדיר וריאן יוכלו לשחק".

מאמן הפועל עכו אלון חרזי אמר: ?זו לא עכו שאנחנו מצפים לראות, אבל הובלנו ובהתחלה הכל עבד בסדר. היום היינו בפועל 12 שחקנים כשירים והיו שחקנים על הספסל שלא היו כשירים. ברגע שקיבלנו את הגול השני זה נראה שהכל מתפרק לנו. טעויות בקבלת ההחלטות גורמות לנו להיראות ככה.

"בסך הכל השחקנים נתנו היום את המקסימום, אבל אם לא נתחזק בשלושה-ארבעה שחקנים המצב נראה לא טוב. אסור לנו לבנות רק על ה-11 שבהרכב כי מישהו יכול להיפצע וזה יהיה לא טוב. זה נראה שיש זמן, אבל אם לא נעשה הכל מהר זו תהיה בעיה. יש הרבה עבודה בשבועות הקרובים. התשובות שאני מקבל שכרגע אין כסף וזה לא יכול להמשיך ככה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully