וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בן שמעון: "זה מהנה לנצח דרבי, גם בגביע הטוטו"

30.8.2014 / 21:31

מאמן מכבי פתח תקוה מרוצה מהניצחון בגביע הטוטו. בר און: "מזדהה עם הקהל שלא נכנס". קאלה התעמת עם מביא כדורים

ברני ארדוב

מכבי פתח תקוה השיגה הערב (שבת) את שער הבכורה וניצחון הבכורה שלה בעונת 2014/15, כשניצחה 0:1 בדרבי את הפועל פתח תקוה. קוסטדין אזורוב כבש את שער הניצחון במושבה בדקה ה-20, במשחק גביע הטוטו ממנו נעדרו רבים מאוהדי הפועל שבחרו להחרים בגלל מחיר הכרטיסים הגבוה (90 שקלים למבוגר).

אוהדי הפועל החרימו, מכבי פתח תקוה ניצחה בדרבי

רן בן שמעון מאמן מכבי פתח תקוה (מימין). ברני ארדוב
לא יוצא מגדרו, אבל מרוצה. רן בן שמעון/ברני ארדוב

רן בן שמעון, מאמנה של מכבי פתח תקוה, סיכם: "אני לא יוצא מגדרי - לא בהפסד, לא בניצחון ולא בתיקו. יש לנו עוד הרבה דברים לעשות כדי להיות קבוצה חזקה. אין ספק שיש כמה דברים שאנחנו עובדים עליהם ומחלחלים, וזה עושה לי טוב.
כיף לחזור למכבי פתח תקוה. יש לי הרבה מחויבות לבנות קבוצה טובה לאוהדים שלנו. זה מאוד מהנה לנצח דרבי, גם אם זה בגביע הטוטו. אני לא רוצה להתחייב עד סוף מועד ההעברות איך הסגל ייראה. הכל פתוח".

לגבי דחיית מחזור הליגה, הוסיף המאמן: "אני תמיד אומר שאני לא מתעסק בדברים שאין לי שליטה עליהם. אני צריך להכין את הקבוצה ליום שבו יגידו לנו שצריך להיות מוכנים".

מנגד, מאמן הפועל פתח תקוה, עידן בר און, אמר: "מאוד רצינו לנצח היום, גם בשביל הקהל וגם כדי לעלות שלב. אני מאמין שננצח את אשדוד ונעפיל לשלב הבא. אני מאוד מזדהה עם הקהל שלנו שלא נכנס היום ליציעים. אני חושב שהמחירים וכל מה שקרה מסביב לא מתאים לליגת העל, אבל אני לא רוצה להשתמש בזה כתירוץ. עם כל הכבוד העצום שיש לי לקהל, אנחנו צריכים לנצח את מכבי פתח תקוה בלי קשר לקהל. ברמה האישית אני יכול להגיד שהאווירה סביב כל מה שקרה לפני המשחק לא הייתה טובה".

בר און המשיך: "אני חושב שבמחצית הראשונה נראינו קטסטרופה והיינו מאוד לחוצים. במחצית השנייה היה איזשהו שיפור, אבל זה עדיין לא מספיק. זה ללא ספק היה המשחק הכי פחות טוב שלנו העונה. אני לא מכיר קבוצה שמגיעה למחזור הראשון מוכנה במאה אחוז. אנחנו עדיין בשלבי בנייה ויחסית לשלב הזה אנחנו נראים בסדר גמור".

השוער קאלה דרשלר הציל את הפועל פתח תקוה לא מעט, אבל טעות שלו עלתה בשער. בסיום אמר: "במחצית הראשונה לא עמדנו כמו שהמאמן שלנו מצפה מאיתנו ובמחצית השנייה כבר נראינו הרבה יותר טוב. הקהל שלנו היה חסר לנו מאוד היום, אבל גם בסן סירו כרטיס לא עולה 90 שקל.

על התקרית עם מביא הכדורים (עשה תנועה מאיימת כלפיו): "כל מועדון מחנך את מביאי הכדורים שלו איך מחזירים כדור בחזרה לשחקן, גם אם זה לשחקן יריב. שני ילדים לא יכולים לקלל את השוער 45 דקות בלי הפסקה ולתת לי וולה בפנים במקום להביא לי את הכדור בצורה ספורטיבית. זה דברים שצריכים לבוא מהבית, מחינוך".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
עידן בר און מאמן הפועל פתח תקוה. ברני ארדוב
המשחק הכי פחות טוב עד כה. עידן בר און/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully