וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התעמלות: אלכס שטילוב אלוף ישראל בקרב רב

30.8.2014 / 18:27

המתעמל אמנם נפל בתרגיל המתח, אך זכה בקלות בתחרות בהדר יוסף בפעם השישית ברציפות, והודה: "אני עדיין לא בשיא הכושר"

אלכס שטילוב מתעמל ישראלי. רויטרס
מרגיש מוכן לאליפות העולם. שטילוב/רויטרס

אלכס שטילוב מרגיש טוב במגרש הביתי שלו, והיום (שבת) הוא הוכתר כאלוף ישראל בקרב רב בפעם השישית ברציפות. מדליסט הארד מאליפות אירופה התייצב בפני הקהל הישראלי בהדר יוסף שהיה גדוש בכ-600 צופים, וזכה בלי הרבה קשיים בתחרות שכללה שישה מכשירים כחלק מההכנה לקראת אליפות העולם שתתקיים בחודש הבא בסין.

מול שטילוב התייצבו בעיקר מתעמלים צעירים, והמתעמל ממכבי תל אביב ניצל זאת כדי לנצח בארבעה מתוך ששת המכשירים. בסופו של היום הוא סיים עם ציון מצטבר של 87.2, והקדים את אייל גלזר (80.55) שסיים עם הכסף ויאיר שכטר (76.4) שקיבל את הארד.

המקצוע החזק של שטילוב, תרגיל הקרקע, היה גם הטוב ביותר שלו הערב בו הוא זכה לציון 15.85 שגם סידר לו מדליית זהב ראשונה בתחרות. בסוס הסמוכות הוא קיבל את הציון 14.05 שהספיק לו גם כן למקום ראשון במקצוע הזה. בטבעות מי שהוכתר כאלוף ישראל הוא אייל גלזר הצעיר שסיים ראשון בעוד שטילוב הסתפק במקום השני עם 13.90 בעקבות נחיתה לא טובה בסיום התרגיל.

גם בשולחן הקפיצות שטילוב סיים רק עם מדליית כסף אחרי שקיבל את הציון 14.45 ומי שזכה בזהב הוא אנדריי מדבדב. בתרגיל המקבילים שטילוב סיים ראשון עם 14.9 וכך גם במתח, תרגיל שבו הוא סבל מנפילה אחרי שניסה לבצע אלמנט קשה שהשאיר אותו עם 14.05 בלבד.

בסיום התחרות אמר שטילוב: "הייתה תחרות טובה, אני עדיין לא נמצא בשיא הכושר שלי, אבל אני שמח שהצלחתי לבצע שישה מכשירים. במתח ניסיתי לעשות תרגיל קשה ונפלתי. תרגיל הקרקע היה אחד הטובים שלי בתקופה האחרונה, אני שמח מאוד".

יושב ראש איגוד ההתעמלות, אופיר פינס, אמר: "היתיה אליפות מצוינת, המתעמלים הראו יכולת גבוהה והוכיחו שיש לנו ענף מצוין. עצם זה שהאולם היה מלא מבטא את האהבה והצמא שיש לקהל שלנו להתעמלות איכותית וטובה. ראינו תחרות מצוינת, יכולת טובה וזו הזדמנות מצוינת לאחל לנבחרת שלנו בהצלחה באליפות העולם".

לאליפות הגיעו עשרות ילדים משער הנגב שהוזמנו על ידי איגוד ההתעמלות להיות אורחי הכבוד באליפות. בין הצופים היו גם יעקב שחר, יושב ראש הוועד האולימפי יגאל כרמי, המנכ"ל גילי לוסטיג, מנכ"לית משרד הספורט אורלי פרומן וד"ר אורי שפר, ראש מינהל הספורט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully