וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: דודו ביטון הושאל לעונה לאויפשט

29.8.2014 / 20:01

תחנה שישית לחלוץ בן ה-25 מחוץ לישראל ועסקת השאלה שלישית ברציפות מסטנדרד ליאז': הפעם מדובר בקבוצה ההונגרית

שחקן סטנדרד ליאז' דודו ביטון. קובי אליהו
לא חוזר לישראל. ביטון/קובי אליהו

דודו ביטון מצא קבוצה חדשה. החלוץ בן ה-26 סגר הערב (שישי) לעונה אחת באויפשט ההונגרית אליה יגיע בהשאלה מסטנדרד ליאז'. זו הפעם השלישית ברציפות שהקבוצה הבלגית משאילה את החלוץ הישראלי. אוישפט, אגב, שייכת לבנו של נשיא סטנדרד ליאז', ובשורותיה שיחק בעבר ידין זריס. אחרי חמישה מחזורים בליגה ההונגרית היא מדורגת במקום השישי, עם תשע נקודות.

ביטון מגיע להונגריה אחרי עונה קשה אשתקד. הוא השתייך לסגל של גיא לוזון בסטנדרד, אך לא קיבל דקת משחק אחת בליגה ובינואר הושאל לקבוצת הבת אלקורקון מהליגה השנייה בספרד. גם שם ביטון מיעט לשחק, סבל מפציעות ורשם שש הופעות ליגה בלבד כמחליף. את הקיץ החולף העביר ביטון באימונים עם קבוצת המילואים של סטנדרד שכן הוא לא היה בתוכניות המקצועיות של לוזון. שמו הועלה כמועמד למספר קבוצות בליגת העל ביניהן הפועל באר שבע ומכבי נתניה, אך השחקן העדיף למצות את האופציה האירופית. הערב, שלושה ימים לפני סגירת חלון ההעברות האירופי, החלוץ מצא קבוצה חדשה.

ביטון גדל במחלקת הנוער של בית"ר טוברוק ושיחק בישראל במדי מכבי תל אביב, הפועל רעננה והפועל פתח תקוה. לאחר שכבש 12 שערים בחצי עונה, עזב החלוץ לשרלרואה הבלגית בינואר 2011 ומאז הוא משחק באירופה. בעונת 2011/12 הצטיין עם 16 שערים בכל המסגרות במדי ויסלה קרקוב ולאחר מכן נרכש על ידי סטנדרד ליאז' וחתם לארבע שנים. במהלך השנתיים האחרונות בילה כמושאל באפואל ניקוסיה איתה זכה באליפות ובאלקורקון.

לעמוד השגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully