וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכו-סכנין: ריאן, מוגרבי וגדיר מתחרים על מקום אחד

גיא לוי מתלבט בין השלושה. יובאנוביץ' לא עבר בבקרה, אך שוב יפתח (שבת, 19:00). בעכו דורה החלים, אבל עדיין בספק

one

אחרי שאיבדה סיכוי לעבור לשלב הבא בגביע הטוטו תפגוש מחר הפועל עכו את בני סכנין למשחק לפורטוקול בלבד (שבת, 19:00). המאמן אלון חרזי שלא היה מרוצה כלל מהפסד להפועל חיפה ואך ביקר את שחקניו על חוסר אגרסיביות במשחק יעניק הזדמנות לכמה משחקני הסגל להרשים אותו ואולי לקבל מקום ברוטציה של עכו.

יוסי דורה שנעדר משני המשחקים הקודמים החלים, אך לא צפוי לשחק במשחק מחר. אמייה טגה שהורחק מול חיפה יחזור לסגל ויעמוד לרשותו של חרזי במיזור הפתיחה של הליגה. מלבד זאת, בעכו מנסים למצוא מקורות מימון כדי לחזק הסגל הקצר שישנו בקבוצה. בן מלכה מועמד לחזק את הקבוצה אם ימצא הכסף להחתימו.

הרכב משוער: דודו גורש, שניר משען, עמית אמזלג, ברניסלב יובאנוביץ', אדי גוטליב, בן תורג'מן, שאדי שעבאן, ז'וליאנו ספדאסיו, אליאור סיידר, יובל אבידור, חמדי סליחי.

שחקני בני סכנין חוגגים עם מוחמד גדיר. אדריאן הרבשטיין
חזר לאימונים, בתמונת ההרכב. מוחמד גדיר/אדריאן הרבשטיין

מאמן בני סכנין גיא לוי מתלבט לקראת משחק החוץ במסגרת גביע הטוטו מול הפועל עכו בין איסמעיל ריאן, פיראס מוגרבי ומוחמד גדיר. לפי האימון היום, נראה שאחד מהם יפתח בהרכב והשניים האחרים יחכו להזדמנות שלהם על הספסל. גדיר חזר לאימונים לאחר שבבדיקה האורתופדית שנערכה לו אתמול התברר שמדובר במכה יבשה ואין מניעה שיתאמן. בסכנין מקווים לנצח את הפועל עכו ולהעפיל לשלב הבא של גביע הטוטו, כשאיגור יובאנוביץ' צפוי לפתוח בהרכב ולהמשיך לצבור דקות ביחד עם הקבוצה במטרה להכין אותו לליגה.

"יש לנו קבוצה לא רעה בכלל", אמר אחד השחקנים. "משחקי גביע הטוטו זה הכנה טובה ובשביל מועדון כמונו גם מפעל חשוב. אנחנו רוצים להתחבר כמה שיותר לקראת הליגה כדי להתחיל ברגל ימין".

יובאנוביץ' ורן קדוש עדיין לא עברו בבקרת התקציבים, אך בסכנין הבטיחו שיעשו זאת לפני משחקי הליגה והם יהיו בסגל למחזור הפתחה. יובאנוביץ' יוכל לשחק בכל מקרה, שכן זרים יכולים לשחק בגביע הטוטו על תקן נבחנים.

הרכב משוער: מחמוד קנדיל, עלי עוסמאן (מוחמד זבידאת), אברהם פאס, עלא אבו סלאח, איגור יובאנוביץ', חאלד חלאיילה, מיחה מבליה, יאניס פפאדופולוס, חאמד גנאים, אימסעיל ריאן (פיראס מוגרבי/מוחמד גדיר), מילאן בויוביץ'.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully