וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסכם השת"פ בין מכבי תל אביב לעירוני רמת גן בסכנה

29.8.2014 / 11:55

חילוקי דיעות ברמת גן, חבר העמותה, עמיקם ריקלין: "זה הסכם או איחוד? לא מקובל עליי שמכבי תנסה להשתלט עלינו"

עידן זלמנסון שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
יעבור או לא יעבור? זלמנסון/ברני ארדוב

מכבי תל אביב אמנם נמצאת במגעים מתקדמים עם עירוני רמת גן על השאלתם של דראגן בנדר, ארד הררי, בן אלטיט ועידן זלמנסון לקבוצה מהליגה הלאומית, אולם מסתבר כי המהלך וההסכם המתגבש עלולים להיות בסכנה. לוואלה! ספורט נודע שבעירוני רמת גן קיימת מחלוקת קשה בנוגע למהלך וכי לא מעט חברי עמותה סבורים שאין להגיע לסיכום שיתוף הפעולה בין המועדונים.

על פי אותו הסכם, מכבי תל אביב אמורה להשאיל מדי עונה שחקנים לרמת גן, ובנוסף לממן את החתמתו של מאמן לקבוצה. יחד עם זאת, לא כל חברי העמותה מסכימים למהלך הזה. עוד נודע כי גם למנכ"ל מכבי תל אביב, דני פדרמן, נעשתה פנייה מגורמים ברמת גן לגבי ההסכם.

עמיקם ריקלין, חבר עמותת עירוני רמת גן ומי ששיחק בקבוצה בשנוןת ה-60, הסביר היום בשיחה עם וואלה! ספורט: "אחד הדברים המוזרים בסיפור הזה, היא שאי אפשר למכור את עירוני רמת גן. היא עמותה שהוקמה על ידי העיר רמת גן, ונשאלת שאלה האם התפקיד של העירייה הוא לתת כספים לעירוני רמת גן כדי שהיא תטפח שחקנים של מכבי תל אביב? התפקיד של רמת גן היא לטפח שחקנים של עירוני רמת גן".

ריקלין הוסיף: "מכבי תל אביב צריכה פלטפורמה של קבוצה בליגה הלאומית, אבל כמה צעירים היא גידלה? רוצים לעשות איחוד או הסכם? אני לא מבין את המושג 'הסכם', אני יכול להבין השאלת שחקנים - אבל בין זה לבין המצב של להשתלט על עירוני רמת גן - אלו דברים שכאיש של המועדון בהחלט לא מקובלים עליי. אף אחד לא ראה את ההסכם. יש אסיפה של העמותה של עירוני רמת גן ובאסיפה צריכים להכריע דברים, על פי חוק העמותות. פניתי גם לעיריית רמת גן. אחד החששות הגדולים שלי הם שבינתיים אנחנו לא עושים מהלכים לבנות קבוצה".

דני פדרמן מבעלי מכבי תל אביב. נמרוד סונדרס
קיבל פנייה. פדרמן/נמרוד סונדרס

יו"ר עירוני רמת גן, בני ברנר, שלל בתקוף את טענותיו של ריקלין: "כל חברי העמותה , למעט עמיקם ריקלין, מעוניינים במהלך. עיריית רמת גן צריכה להיות מאוד שמחה מהמהלך כי מכבי תל אביב נותנת לנו שחקנים חינם, על חשבונם. בזמנו קיבלנו שחקנים כמו עודד קטש וזה מהלך טוב מכל הבחינות. אנחנו לא הולכים לעשות שינוי בקבוצה, רמת גן לא הופכת להיות קבוצת בת של מכבי תל אביב. זה שיתוף פעולה שבו אנחנו מקבלים שחקנים ומאמנים. חברי העמותה חתמו על כך למעט ריקלין, שפועל בדרך לא ראויה. יש חתימות של כמעט כל חברי העמותה שיש לו את הסיבות שלו, ואגב גם הוא אמר בעבר שהחלום ה'רטוב' שלו זה לקבל שחקנים ממכבי תל אביב. הוא מעורר גלים איפה שלא צריך".

"הוועד המנהל וחברי העמותה מרוצים, גם ממינוי צוות האימון. ראיתי את האימונים והם ברמה מאוד גבוהה ואינטנסיביים. לגבי דרגן בנדר, הוא שחקן שיום אחד יגידו שהוא התחיל ברמת גן – ורק נברך על זה. ושאר השחקנים, כמו שחקן חמישייה בבני השרון מגיע אליהו - צריך להגיד תודה. הסיכום עם מכבי תל אביב לא מוטל בספק".

ממכבי תל אביב נמסר: "מכבי מאשרת שבשבועות האחרונים קיימה מספר פגישות עם נציגים מעירוני רמת גן וזאת בכדי לקדם שיתוף פעולה בין המועדונים שיתבטא בהשאלת שני שחקנים של מכבי בכרטיס הכפול וכן השאלת דראגן בנדר, השחקן האירופי המבטיח ביותר לגילו. כמו כן, תיבחן השאלת שחקנים נוספים של מכבי לעירוני רמת גן בהתאם לשיקולים התקציביים והמקצועיים של עירוני רמת גן. שיתוף הפעולה נועד לתמוך בעירוני רמת גן ולעזור לה להעמיד קבוצה ראויה ואטרקטיבית בליגה הלאומית וזאת תוך כדי קידום דור צעיר של שחקנים. כל זאת, ללא תמורה. חשוב לציין כי אין מדובר בקבוצת בת או ניהול כלשהו מצד מכבי אלא אך ורק שיתוף פעולה שנוצר מתוך זהות ערכים ואינטרסים של שני המועדונים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully