וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה: האוהדים מתכוונים להחרים את הדרבי

כועסים על הנהלת מכבי פתח תקוה שקבעה מחיר של 90 שקלים בגביע הטוטו (ש’. 18:00, 5+ לייב). בכורה לאזורוב בהרכב

אוהדי הפועל פתח תקוה. יוסי ציפקיס
לא מתכוונים להגיע. אוהדי הפועל פתח תקוה/יוסי ציפקיס

אחרי שנתיים בהן הפועל פתח תקוה הייתה בליגה הלאומית, הדרבי של מלאבס יחזור מחר (18:00, 5+ לייב) עם משחק במסגרת גביע הטוטו של ליגת העל, אבל אוהדי הפועל ככל הנראה לא יהיו באצטדיון המושבה. הסיבה: הנהלת מכבי פתח תקוה קבעה מחירים גבוהים מאוד למשחק הזה בסך 90 שקל לכרטיס מבוגר ו-45 לחיילים, נוער ונשים.

אחרי מספר ניסיונות שלא צלחו להוריד את מחירי הכרטיסים, ארגון החזית הכחולה הוציא הודעה רשמית ובה נכתב: "בעקבות מחירי הכרטיסים הגבוהים מדי אותם קבעה היריבה העירונית לדרבי גביע הטוטו ביום שבת, ארגון החזית הכחולה 06 פותח במחאה באם לא ירדו מחירי הכרטיסים וקורא לאוהדי הקבוצה להחרים הכניסה ולצפות במשותף במשחק ב"סטלמך" בר באצטדיון ראש-הזהב. אם לא תכובד בקשתנו, נפעל להשארת יציעי האצטדיון מיותמים".

גם הנהלת הקבוצה לא נותרה אדישה והודיעה כי "אם המחירים לא ישתנו, אין בכוונת הקבוצה לנסות ולמנוע את החרם של האוהדים ולא תפעל בכדי לשכנעם להגיע למגרש".

כזכור, גם הנהלת הפועל רעננה קבעה מחירים גבוהים של 90 שקל למשחק נגד המלאבסים במסגרת המחזור הראשון של ליגת העל, אך אחרי לחץ כבד של האוהדים וההנהלה המחירים הוזלו. הפעם, כך מסתמן, המחירים לא ישתנו והיציעים יהיו מיותמים מאוהדים של הפועל.

הרכב משוער, הפועל פתח תקוה: קאלה דרשלר, קובי מוסא, אקקי חובוטיה, אורי פסו, שגיב כהן, מייקל טוקורה, גיא דיין, עומרי אלטמן, דור כוכב, שחר הירש, ליאור אסולין.

קוסטדין אזורוב שחקן מכבי פתח תקוה (ימין) עם עומר גולן המנהל המקצועי. אתר מכבי פתח תקוה, אתר רשמי
יפתח לראשונה. קוסטדין אזורוב עם עומר גולן/אתר רשמי, אתר מכבי פתח תקוה

במכבי פתח תקוה החליטו שלא להגיב על מחאת אוהדי הפועל פתח תקוה. שם טוענים כי אלה המחירים שנקבעו, ולא מתכוונים לשנות את ההחלטה. רן בן שמעון לא יערוך שינוי מהותי בהרכב שסיים ב-0:0 מול בית"ר ירושלים. המאמן תרגל שינוי אחד בהרכב שלו, כשחגי גולדנברג יירד לספסל ומי שיפתח במקומו הוא קוסטדין אזורוב. בעקבות השינוי הזה, גיא מלמד ישחק בכנף ימין.

הקשר הנבחן אלן מטטוב שלא הרשים את הצוות המקצועי כבר קיבל הודעה על שחרורו, לאחר שניכר שהוא לא נמצא בכושר משחק משום שלא שיחק מאז חודש דצמבר. בהתאם לכך, הוחלט לבחון אופציות אחרות.

המנהל המקצועי עומר גולן התייחס למשחק מול בית"ר ירושלים ולהחלטה על דחיית הליגה. "במחצית הראשונה מול בית"ר שיחקנו לא רע, היה שיפור גדול במשחק ביחס למשחקים הקודמים, אבל במחצית השנייה המשחק נחלש וכך גם אנחנו. זה דבר שנצטרך לשפר", אמר. "לגבי דחיית הליגה, אני חושב שלכולם כבר 'מדגדג' להתחיל את הליגה, אבל אנחנו כפופים להוראות מלמעלה, של המנהלת ופיקוד העורף".

הרכב משוער, מכבי פתח תקוה: צחי גיגי, נאור פסר, איבן הרצג, דניאל דימוב, דדי בן דיין, בריאן חרסיסיץ', גידי קניוק, יובל יעקובוביץ', ניקולאס פלצ'וק, גיא מלמד, קוסטדין אזרוב.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully