וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: בן והבה הושאל לשנתיים

בלם הנבחרת הצעירה, ששיחק בעונה החולפת בבני יהודה, יחזק את ההגנה של האדומים. סארי פלאח ושלומי אזולאי על סף סיכום

one

הבלם בן והבה הושאל הערב (חמישי) לשנתיים להפועל תל אביב. והבה, שכרטיסו שייך לבית"ר טוברוק, התאמן בשבועות האחרונים עם הקבוצה והרשים את המאמן אסי דומב. הפועל תל אביב תהיה הקבוצה הרביעית בקריירה של בלם הנבחרת הצעירה, ששיחק גם בעירוני קרית שמונה והפועל באר שבע ואשתקד רשם 11 הופעות ליגה בבני יהודה.

ובינתיים, האדומים ממשיכים לעבוד על חיזוק נוסף לקראת פתיחת העונה ושני השחקנים הבאים שעשויים לעבור למתחם חודרוב הם סארי פלאח ושלומי אזולאי. אחרי שכבר נראה היה כי עסקת הטרייד בין הפועל תל אביב למכבי חיפה לא תצא לפועל, היום התברר כי ישנם מגעים מתקדמים בין המנהל המקצועי, איל ברקוביץ', לבין סוכנם של השחקנים אבי נמני. במסגרת הטרייד פלאח ואזולאי אמורים לעבור בתמורה לאוראל דגני. אם לא יהיו עוד דרמות סביב העסקה, היא צפויה להיסגר עד סוף השבוע.

השניים כבר סיכמו את רוב פרטי העסקה וכרגע ישנם פערים קטנים מאוד שאמורים להיסגר. כזכור, לאחר שהפועל תל אביב ומכבי חיפה כבר סיכמו על הטרייד המדובר, נמני טירפד את הגעת החלוץ והבלם לאדומים. הסיבה לטענתו הייתה כי השניים לא קיבלו הצעות כתובות מצד הפועל תל אביב ועד שאלה לא יונחו על השולחן, פלאח ואזולאי לא יתאמנו בהפועל. מנגד טענו האדומים כי הסוכן דורש עמלת תיווך גבוהה, חרף העובדה שלא היה מעורב במשא ומתן.

בימים האחרונים ישנם מגעים מתקדמים בין הצדדים וגורם המעורב בעסקה אמר היום: "ישנה התקדמות גדולה. אם לא היו עוד הפתעות בדרך, העסקה תצא לפועל".

שחקן בית"ר ירושלים, שלומי אזולאי, מול שחקן בני יהודה, בן והבה. ברני ארדוב
יחזק את ההגנה של האדומים. בן והבה, מימין/ברני ארדוב

בניגוד להתקרבות בין פלאח ואזולאי להפועל, נראה שבין דגני להפועל העניינים רק מסתבכים. השחקן פנה לארגון השחקנים בראשו של אריה אלטר כדי שיתערב ויכריח את הפועל לשלם את כספי הקיצוץ שהפועל חייבים לו. חשוב לציין שיש גם גורמים במועדון טוענים שאם דגני לא יעזוב בסופו של דבר ולא יקבל את השחרור מברקוביץ', הפועל תל אביב תתקשה להחתים את פלאח ואזולאי.

כזכור, דגני עדיין לא עבר לחיפה באופן רשמי מכיוון שלטענתו ברקוביץ מאלץ אותו לחתום שהוא מוותר על כ-40 אלף שקל נטו אותם הפועל חייבים לו, מאותו הסכם שחתם בעונה שעברה חיים רמון מול ארגון השחקנים. בהסכם הוא מתחייב להחזיר את כספי הקיצוץ לכל שחקן שיעזוב את הקבוצה.
כרגע אין שינוי בדרישות שני הצדדים ואם לא ימצא פתרון הצדדים עשויים להגיע לבוררות בנושא זה.

אלטר אמר היום לוואלה! ספורט: "אנחנו מודעים לעניין ומטפלים ביומיים האחרונים. אני מאמין שהדברים יפתרו בימים הקרובים לשביעות רצונם של שני הצדדים".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
סארי פלאח מכבי חיפה מורחק. ברני ארדוב
בדרך לוולפסון. סארי פלאח/ברני ארדוב

לנושא אחר. לאור חזרת הדרבי התל אביבי בגביע הטוטו לאצטדיון בלומפילד, פנתה עמותת האדומים להנהלה בדרישה לפתוח את מכירת הכרטיסים לשער 8 לטובת אוהדי הקבוצה, כפי שהיה נהוג בשנים האחרונות. "הפנייה נעשתה מכיוון שלראשי העמותה הגיע מידע לפיו בהנהלת המועדון מעוניינים לפתוח את המכירה דווקא לאוהדי מכבי תל אביב. עמותת האדומים קוראת לאוהדים להגיע ביום ראשון לבלומפילד כדי לבצע מפגן תמיכה בקבוצה לקראת העונה שבפתח. בלומפילד מלא וצבוע באדום. יסייע לקבוצה גם מבחינה מקצועית על כר הדשא וגם מבחינה כלכלית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully