וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופית: ג'וש גורדון הושעה לשנה

27.8.2014 / 20:13

הליגה החליטה על עונשו של התופס של קליבלנד, שנעצר על "נהיגה תחת השפעה". לוגן מנקינס עבר בטרייד לטמפה ביי

ג'וש גורדון קליבלנד בראונס. John Grieshop, GettyImages
שנה שלמה בחוץ. גורדון/GettyImages, John Grieshop

עכשיו זה סופי: קליבלנד בראונס תיאלץ להסתדר למשך השנה הקרובה ללא התופס הבכיר שלה, מלך היארדים של הליגה בעונה שעברה, ג'וש גורדון. ה-NFL אישרה היום (רביעי) את העונש שממנו חשש גורדון והוא לא יורשה לשחק פוטבול למשך 12 החודשים הקרובים, מה שאומר שהוא יחמיץ את כל עונת 2014 ולא ישחק גם בפריסיזן של עונת 2015, אלא אם יראה שיפור בהתנהגות ואז הליגה תקצר את עונשו ותאפשר לו להיות חלק מההכנה לעונה.

"אני רוצה להתנצל בפני חבריי לקבוצה, המאמנים, הקבוצה שלנו והאוהדים", אמר גורדון בהצהרה רשמית מטעמו, "אני מאוד מאוכזב שהליגה ו-וועדת המשמעת שלה לא נהגו בשיקול דעת טוב יותר במקרה שלי. אני רוצה להודות לכל מי שתמך בי בתקופה המאתגרת הזו, כולל המשפחה שלי, הסוכן, ארגון השחקנים, הצוות המשפטי ואנשי הקבוצה".

העונש של גורדון ריחף כאמור באוויר במשך החודשים האחרונים, מאז נעצר גורדון פעם נוספת, הפעם על נהיגה בשכרות וככל הנראה שגם תחת השפעת מריחואנה. את העונה שעברה הוא פתח רק במחזור השלישי, לאחר שהושעה על שימוש בחומרים אסורים. גם בימי הקולג' הסתבך לא אחת עם החוק ואף נזרק מאוניברסיטת ביילור בשל כך.

קאם ניוטון קרוליינה פנת'רס. AP
מבטיח לשחק. ניוטון/AP

עוד בליגה:

* רגע לפני שהעונה יוצאת לדרך, הפטריוטס ביצעו טרייד מפתיע ושלחו את הגארד הוותיק שלהם, לוגן מנקינס, לטמפה ביי. תמורתו, הם קיבלו טייט אנד אלמוני בשם טים רייט ואת בחירת הסיבוב הרביעי בדראפט הקרוב. המהלך חסך לפטריוטס הרבה כסף (6.25 מיליון דולר העונה ועוד 7 בעונה הבאה) ויצר להם מקום בתקרת השכר, כך שהם עשויים להביא עוד שחקן בקרוב. בנוסף, הם קיבלו טייט אנד שישחק מאחורי רוב גרונקובסקי. הבאקנירס מצדם, קיבלו פרובולר (שש פעמים ברציפות כולל כל ארבע השנים האחרונות) מלא ניסיון, ששיחק עם הפטריוטס לאורך כל העשור האחרון והגיע עם הקבוצה פעמיים לסופרבול.

* קאם ניוטון מתמודד בימים אלה עם פציעה בצלע, אותה ספג בהפסד 30:7 לניו אינגלנד במשחק קדם העונה בשישי האחרון. למרות זאת, הוא הודיע היום שמבחינתו אין שום סיבה שהוא לא ייפתח במחזור הראשון מול טמפה ביי. ניוטון יקבל מנוחה במשחק ההכנה האחרון של קרוליינה, ביום חמישי מול פיטסבורג.

* הסייפטי של וושינגטון, ברנדון מייוות'ר, לא ישחק בשני המשחקים הראשונים של העונה לאחר שהושעה בשל שנכנס עם הקסדה שלו בזו של תופס בולטימור, טוריי סמית', במהלך משחק הפריסיזן בין הקבוצות בשבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully