וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטנוייביץ' כעס: "שחקנים לא מילאו הוראות"

27.8.2014 / 8:28

הסרבי לא אהב את ההתנהלות במגרש, שחקן: "העונה אסור לרדוף אחרי קבוצות". ניסיון לפתור את סאגת דגני. בניון ימריא לרומא

one

מכבי חיפה רשמה אתמול את ההפסד הראשון שלה בעידן אלכסנדר סטנוייביץ', 2:0 בגביע הטוטו מול בני סכנין. ההרכב המשני והעובדה שהקבוצה כבר בשלב הבא, לא ניחמו את הסרבי שכעס מאוד על ההתנהלות של שחקניו. במהלך המשחק סטנוייביץ' לא הפסיק לצעוק מהספסל, ושחקנים שהיו על הדשא טענו כי נשמע כעוס במיוחד. "הוא בא בטענות לשחקנים שלא מילאו אחר ההוראות, ובצדק. נגררנו למשחק של סכנין, ועד שהבנו שאנחנו צריכים להיות יותר דומיננטיים וקרובים היה מאוחר", אמר אחד השחקנים. "העונה אסור לנו להגיע למצב של ספיגה מול קבוצה קטנה, ואז לרדוף אחריה. אנחנו צריכים לבוא מרוכזים. חבל על ההחמצות, אי אפשר להגיע לשלושה או ארבעה מצבים ולא להבקיע, יש ציפיות גבוהות מאיתנו".

הקשר האחורי מיצ'ל אמור להגיע בסוף השבוע לישראל, במטרה לעבור בדיקות רפואיות. אם הליגה אכן תתקיים בתחילת השבוע, מיצ'ל לא צפוי לשחק וכך גם קובי מויאל, שקיבל מנוחה של שלושה או ארבעה ימים. גוסטבו בוקולי יפתח בהרכב, וייתכן שלצדו ישחק ג'אבר עטאא.

אלכסנדר סטנוייביץ' מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
הרבה לצעוק מהספסל. סטנוייביץ'/אדריאן הרבשטיין

כפי שפורסם אתמול בוואלה! ספורט, על הבלם אוראל דגני נאסר לשחק אתמול משום שהוא סירב לחתום על חוזה ולא עבר בבקרה. הסיבה לכך היא דרישה של הפועל תל אביב שיוותר על חוב מהעונה שעברה, כ-40 אלף שקל, בתמורה לשחרורו הסופי. דגני שסירב לא הגיע אתמול למשחק ובמועדון יעשו מאמץ לצרף אותו עד המחזור הראשון. "הפיצוץ עם הפועל היה בלתי נמנע, כל עוד הם לא ישלמו את הכסף, דגני לא יהיה שחקן מכבי חיפה", אמרו בסביבתו של השחקן. מחליפו עאיד חבשי הציג אתמול יכולת לא טובה ושחקנים עודדו אותו בסיום. חבשי היה אחראי לשער הראשון וכבש שער עצמי, שסלל את הניצחון של סכנין.

אוהדי הקבוצה מחו אתמול כנגד ההתנהלות של יונה יהב. במועדון היה מי שאמר ש"יהב ירה לעצמו ברגל כשביקר את המנהלת בטענה שיש להעביר משחקים לצפון. זה יצר את כל הבלאגן. מה שחשוב הוא שהליגה אמורה לחזור בסוף השבוע".

הקפטן יוסי בניון ייצא למשחק למען השלום שיתקיים ברומא ביום שני. השחקן צייץ הבוקר: "ביום שני הקרוב משחקים למען השלום באצטדיון של רומא. אנחנו כשחקנים מחויבים לכבד ולקדם את השלום והאחווה בין אנשים". ראוי לציין שגם אם יתקיים מחזור ליגה, מכבי חיפה אמורה לארח את בני סכנין ביום ראשון ובניון ימריא לבירה האיטלקית מיד לאחר המשחק ולא יחמיץ אותו.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
יוסי בניון, מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
"מחויבים לקדם את השלום". בניון/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully