וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באר שבע: פיצוץ עם לאזאר, לוי מחפש מועמדים נוספים

27.8.2014 / 8:12

בהפועל באר שבע שוב מתעכבים עם הרכש. אילוז: "לא מדבר על אליפות, רוצים לפתוח הליגה עם ניצחון". ארבייטמן ייבדק

one

בצל הפסקת האש שהביאה לרגיעה, לפחות זמנית, באזור הדרום, בהפועל באר שבע מקווים שאולי חזרה הביתה, לווסרמיל, תביא גם תוצאות. אלישע לוי השיג אתמול את התיקו השני שלו בשני המשחקים האחרונים, והקבוצה שלו עדיין ללא ניצחון העונה, גם לא במסגרת האירופית. לוי עצמו מתמקד כמובן ברכש ומאמין שקשר אחורי איכותי יעשה את ההבדל, אלא שכפי שפורסם אתמול, נרשם פיצוץ במשא ומתן עם הקשר הרומני קוסטין לאזאר, ונכון להלילה הפער בין הצדדים, מעל 30 אלף יורו, לא ניתן לגישור.

לוי התבקש לחפש מועמדים אחרים ומקווה להחתים זר איכותי כבר בשבוע הקרוב, מתוך רצון שלא להגיע לשבוע האחרון של חלון ההעברות בלי החתמה משמעותית. "זה כבר נמשך יותר מדי זמן, הקבוצה חייבת להחתים שחקן משמעותי, אחרת נישאר ללא שחקן משמעותי באמצע, וחבל", אמר אחד השחקנים. נקודת אור: דור מלול שנכנס במחצית הציג יכולת טובה.

אשדוד והפועל באר שבע נפרדו ב-1:1

קשר בני יהודה פדרו גלבאן רודף אחרי שחקן פאוק סלוניקי קוסטין לזאר. ברני ארדוב
לא יגיע. לאזאר/ברני ארדוב

"קודם כל היה חשוב לשחק, למרות שזה פגע קצת בקהל שנענש ולא ראה אותנו משחקים", אמר אביתר אילוז. "אנחנו מכבדים את ההחלטה של המנהלת. אני לא חושב שאנחנו צריכים להילחץ מהתוצאות כי זה בסך הכול עוד משחקי הכנה מבחינתנו. נקווה לנצח בליגה. אני לא מדבר על אליפות. אנחנו רוצים להגיע לליגה, לפתוח את העונה עם ניצחון ומשם עם הפנים קדימה".

החלוץ שלומי ארבייטמן הוחלף בגלל פציעה ספג מכה חזקה בשוק והיום יעבור צילום. אילוז התייחס לפציעה שלו ושל מליקסון: "זה חלק מהמשחק, אנחנו לא בנויים על שחקן כזה או אחר כי יש מחליפים שצריכים לתת את התפוקה. מליקסון אמור להיות שחקן מפתח בקבוצה. נקווה שיתאושש מזה ויחזור חזק יותר". על האזעקות שנשמעו לפני המשחק והסכם הפסקת האש אמר אילוז: "לא ידענו שהיו אזעקות והראש שלנו היה במשחק, אבל אנחנו רגילים לסיטואציה ומקווים שהפסקת האש תשאיר הכול מאחורינו".

ומה לגבי תומר סוויסה? בבית"ר ירושלים לא מוותרים על האפשרות להחתימו וכבר ביממה הקרובה צפויות עוד התפתחויות בעניין. אושרי רואש רוצה להגיע לבאר שבע ללא קשר לעסקה, אבל במועדון הנחו את אלישע לוי לבצע עסקאות הקשורות להחלפת שחקנים בלבד. רק לאחר החתמת קשר זר יתברר האם חלוץ יגיע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שגיב יחזקאל שחקן הפועל תל אביב (מימין) מול אביתר אילוז שחקן הפועל באר שבע. מגד גוזני
לא נלחץ. אילוז/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully