וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים-מכבי פ"ת: ממן חתם, סוויסה יגיע?

סחבת בת חודשיים הגיעה לסיומה והשחקן עשוי לשחק בגביע הטוטו (19:35, ספורט 5+ לייב). גולדנברג יפתח בקישור של רב"ש

one

הסחבת הארוכה הסתיימה. חנן ממן חתם היום (שלישי) בבית"ר ירושלים לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת. ממן הוא למעשה שחקן הרכש הראשון שהצטרף לבית"ר. הוא חתם על זיכרון דברים כבר ב-25 ליוני, אבל בחודש האחרון היו אי הבנות בנוגע למספר סעיפים בחוזהו והחתימה התעכבה כאמור עד היום בצהריים. בבית"ר מאמינים כי יצליחו להעביר את הקשר בבקרת התקציבים והוא ייטול חלק מחר במשחק גביע הטוטו נגד מכבי פתח תקוה.

פרט לממן בבית"ר מאמינים שב-24 שעות הקרובות יסכמו על צירופו של תומר סוויסה לקבוצה. אלי טביב שוחח אמש עם נציגי השחקן ובמועדון אופטימיים שיצליחו לסכם את כל הפרטים ולצרפו למועדון. בבית"ר יודעים שמידה והפרטים לא ייסגרו היום, השחקן עשוי לשנות כיוון ולחתום בהפועל חיפה, כפי שרוצה הפועל באר שבע.

קשר הקבוצה ברק משה חתם היום לעונה אחת בהפועל ירושלים, באמצעות סוכניו לירן עטיה וחבייר הברמן. משה בן ה-23 גדל בבית"ר ושיחק בה לאורך כל הקריירה עד הקיץ האחרון. משהסתיים חוזהו הוחלט במועדן שלא להמשיך את ההתקשרות עימו וכאמור היום מצא הקשר מועדון חדש.

מאמן הקבוצה מנחם קורצקי לא תירגל הרכב לקראת המשחק מחר (רביעי, 19:35) בעפולה נגד מכבי פתח תקוה, אך לא נראה שצפויים שינויים משמעותיים. המאמן הראה לשחקניו קובץ שערים מחו"ל עם הצטרפות גדולה של שחקנים להתקפה ואמר להם שככה היה רוצה לראות את הקבוצה. בנוגע למכבי פתח תקוה, אמר המאמן כי זאת קבוצה חדשה ועדיין לא מכירים אותה, אך הוא מצפה מכולם לרצינות מירבית, מחוייבות והשקעה.

הרכב משוער: בוריס קליימן, אלי דסה, ססאר ארסו, זאב חיימוביץ', דושאן מאטוביץ', קלאודמיר, מור שקד (חנן ממן, איציק כהן), שלומי אזולאי, עומר אצילי, לידור כהן, ז'רקו קוראץ'.

חנן ממן שחקן בית"ר ירושלים. מגד גוזני
סוף טוב הכול טוב. ממן/מגד גוזני

אחרי התבוסה למ.ס אשדוד, במכבי פתח תקוה מקווים לרשום ניצחון בכורה העונה, במשחק החוץ בעפולה מול בית"ר ירושלים. הקבוצה של רן בן שמעון תעלה עם הרכב דומה לזה שהיה אמור לשחק במשחק הקודם, שנדחה. איתמר ניצן תורגל בין הקורות, כשחגי גולדנברג הוסט לקישור. חסן אבו זייד ייעדר גם מהמשחק הזה בשל הרחקה.

הקשר הרוסי אלן גטאטוב (23) נחת הלילה למבחנים בקבוצה. כזכור, השבוע פרסמנו כי הקבצה ירדה מההולנדי דונובן דייקמן לאחר שהתברר כי היא מחפשת שחקן בתפקיד אחר. בפתח תקוה רוצים לעקוב אחר כושרו מקרוב משום שמאז שהצטרף לדינמו מוסקבה בתחילת 2012, ערך במדיה ארבע הופעות בלבד ובסך הכל מאותה תקופה רשם 16 הופעות בלבד בקבוצות אליהן השתייך, בין היתר שבעה בתחילת העונה שעברה בה הושאל לאנז'י מחצ'קאלה. ההופעה האחרונה של הקשר הייתה בדצמבר 2013 ולכן עדיין לא ברור האם ייקח חלק מהותי במשחק מחר. במועדון המתינו לשחרורו של עמית בן שושן ממכבי נתניה ואף הגישו לו הצעה רשמית, אך כרגע השחקן ממשיך בקבוצה של יוסי מזרחי.

הרכב משוער: איתמר ניצן, נאור פסר, איבן הרצג, דניאל דימוב, דדי בן דיין, בריאן חרסיסיץ', גידי קניוק, יובל יעקובוביץ', חגי גולדנברג, ניקולס פלצ'וק, גיא מלמד.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully