וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל הפרטים סוכמו: הדרבי התל אביבי בסמי עופר

נציגי הפועל תל אביב סגרו את ענייני הלוגיסטיקה, מחיר כרטיס אחיד יעמוד על 50 שקל. רמון לא מוותר לדגני. חטאב חתם לעונה

אצטדיון סמי עופר. קובי אליהו
משחק גדול ראשון. סמי עופר/קובי אליהו

אם לא יהיה שינוי דרמטי במצב הביטחוני ב-48 השעות הקרובות, הדרבי התל אביבי הראשון של העונה במסגרת גביע הטוטו ישוחק ביום ראשון באצטדיון סמי עופר בחיפה. היום (שלישי) התקיימה ישיבה בין הנהלת הפועל תל אביב לבין אנשי מנהלת הליגה שבה סוכמו כל הפרטים לקראת משחק הדרבי אותו יארחו האדומים.

בשעות הצהריים ערכו נציגי הפועל תל אביב סיור באצטדיון לתיאום וסגירת ענייני הלוגיסטיקה לקראת המשחק. מהפועל תל אביב נמסר שכל הפרטים בנוגע למכירת הכרטיסים יתפרסמו בהקדם והמשחק ייכלל במנוי העונתי לאוהדי הקבוצה.

עוד נקבע על ידי הנהלת הקבוצה כי כל הכרטיסים שימכרו יעמדו על מחיר זהה של כ-50 שקלים עקב בקשת עמותת האהודים שבירכה על צעד זה היום: "הוועד המנהל של עמותת 'האדומים' מברך על ההחלטה לקביעת מחיר אחיד של 50 שקלים לכרטיס למשחק הדרבי במסגרת גביע הטוטו שייערך ביום ראשון הקרוב באיצטדיון עופר בחיפה. 'האדומים' ימשיכו לפעול להוזלת מחירי הכניסה למשחקי הבית והחוץ של הפועל תל אביב לכל אורך עונת 2014/15. עמותת 'האדומים' פועלת בכדי להסדיר ולתאם רכבת מיוחדת עבור אוהדי הקבוצה שמבקשים להגיע לאצטדיון בחיפה ממרכז הארץ".

המנג'ר איל ברקוביץ' אמר היום: "אני קורא לכל האוהדים להגיע ברכבת לחיפה, למלא את האצטדיון ולהיות מאחורי הקבוצה בכל רגע ובכל מקום".

עוביידה חטאב הכח עמידר רמת גן. מגד גוזני
מסגול לאדום. חטאב/מגד גוזני

בתוך כך, בלם הכח עמידר רמת גן עוביידה חטאב הצטרף רשמית לאדומים לאחר שחתם על חוזה לעונה. השחקן בן ה-22 פגש את הפועל תל אביב לפני כשבועיים והרשים. חטאב עבר במחלקות הנוער של מכבי אחי נצרת, נצרת עילית ושיחק בקבוצת הנוער של עירוני קרית שמונה לפני שעבר להכח עמידר רמת גן. ברזומה שלו גם חצי שנה בהפועל חיפה, במדיה לא רשם הופעה. בקיץ נבחן הבלם באויפשט ההונגרית ולא זכה לקבל חוזה.

אוראל דגני עדיין לא חתם על חוזה במכבי חיפה בשל מחלוקת כספית. דגני למעשה דורש מהפועל תל אביב את הכסף שקיצץ בעונה שעברה. כזכור, חיים רמון ביקש בזמנו מהשחקנים לקצץ כחמישה אחוזים משכרם השנתי וחתם על הסכם לפיו כל שחקן שיעזוב את המועדון יקבל את כספו בחזרה. דגני טוען ש-10 אחוזים קוצצו משכרו השנתי בעונה שעברה ולא חמישה ואילו בהפועל תל אביב לא מוכנים לשחרר אותו אם לא יוותר על החוב המוערך ב-40 אלף שקל. גורם באדום אמר: "רמון אכן הבטיח, אבל לא הבטיח לקיים".

מהפועל תל אביב נמסר בתגובה: "כל פרטי השחרור של דגני נסגרו מול השחקן ולאותו גורם שמדבר בעילום שם אנו קוראים לצאת מהמחשכים ולדבר בשמו באומץ".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully