וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד גביש קיבל הצעה מפאנדורי הרומנית

26.8.2014 / 10:41

הבלם, המחזיק בדרכון רומני, מבוקש בפאנדורי ומחזיק בהצעות נוספות, אך כרגע יש פערים. נציגיו הודיעו שלא יגיע להתרשמות

האם עודד גביש יהיה השגריר הישראלי השני ברומניה? הבלם בן ה-25 קיבל לאחרונה פנייה מפאנדורי ומשתי קבוצות נוספות. גביש מחזיק בדרכון רומני ובנוסף הוא שחקן חופשי מה שמקל על מעברו. כרגע ישנם פערים כספיים עם פאנדורי ובנוסף נציגי השחקן הבהירו לראשי המועדון שגביש לא יסכים למספר ימי התרשמות. התפתחויות צפויות בקרוב וכאמור, בפני הבלם מונחחות הצעות נוספות מהליגה הבכירה ברומניה. אם גביש יחתום במדינה, הוא יצטרף לטוטו תמוז, חלוצה של פטרולול.

גביש, 25, גדל במכבי פתח תקוה ושיחק גם במכבי הרצליה והפועל באר שבע. בקיץ 2013 עזב את הקבוצה הדרומית וחתם לשלוש שנים בשלאסק וורוצלאב הפולנית. הוא רשם שמונה הופעות ליגה במדי הקבוצה וביום העונה הגיע לסיכום על התרת חוזהו והפך לשחקן חופשי. שמו של גביש עלה כמועמד למספר קבוצות ליגת העל, אך השחקן העדיף למצות אופציות מעבר לים.

פאנדורי, נציגת העיר טארגו ג'יו, סיימה אשתקד במקום השביעי בליגה הבכירה. היא זכורה לאוהדי הכדורגל בארץ כקבוצה שהדיחה את הפועל תל אביב בסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית ולאחר מכן המשיכה עד הופעה בשלב הבתים. הקבוצה פתחה לא טוב את עונת 2014/15 והשיגה שלוש נקודות בלבד בחמשת המחזורים הראשונים, כולן מתוצאות תיקו.

עודד גביש שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
תחנה שנייה באירופה? גביש/ברני ארדוב
  • עוד באותו נושא:
  • עודד גביש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully