וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: הקשר הספרדי מיצ'ל סיכם

25.8.2014 / 19:00

הקשר האחורי ששיחק בעבר בחיחון, בירמינגהאם וא.א.ק אתונה, ושבילה את שלוש השנים האחרונות בחטאפה, אמור לנחות בימים הקרובים בישראל ולהשלים את הסגל של הירוקים. שוחרר מהקבוצה הספרדית לפני שלושה ימים ויגיע לחיפה ללא תמורה

one

הקשר האחורי, מיצ'ל (מיגל מרכוס מאדרה) ששיחק בשלוש השנים האחרונות בחאטפה, סיכם את תנאיו במכבי חיפה. הוא ינחת בימים הקרובים לבדיקות רפואיות ולאחר מכן יחתום בקבוצה. בכך יושלם הסגל של הירוקים מהכרמל. מיצ'ל שוחרר מחטאפה לפני שלושה ימים והוא מגיע למכבי חיפה ללא תמורה.

מיצ'ל בן ה-28, יהיה הזר החמישי של מכבי חיפה אחרי אדין צוצאליץ', מוחמדו אידריסו, ולדימיר סטויקוביץ' ובן ארצו, רובן ראיוס. המשמעות היא שניקולה דרינצ'יץ', שניהל עם הקבוצה מגעים במשך תקופה ארוכה, לא יגיע בסופו של דבר.

שחקן חטאפה מיצ'ל. Gonzalo Arroyo Moreno, GettyImages
רקורד בהחלט מעניין. מיצ'ל/GettyImages, Gonzalo Arroyo Moreno

הקשר האחורי התחיל את הקריירה בספורטינג חיחון ובינואר 2010 נרכש על ידי בירמינגהאם סיטי תמורת 3.3 מיליון יורו. הוא שיחק בקבוצה האנגלית במשך שנה, אבל לא הצליח למצוא מקום של קבע בהרכב ובינואר 2011 נשלח להשאלה בא.א.ק אתונה, איתה זכה בגביע היווני. אחרי חצי עונה ביוון חזר לבירמינגהאם ובקיץ שוחרר ללא תמורה וחתם בחטאפה.

בשלוש השנים האחרונות מיצ'ל שותף ב-60 משחקים בכל המסגרות במדי הקבוצה ממדריד. הוא כבש במהלכם שער אחד ובישל אחד נוסף, וגם ספג שלושה כרטיסים אדומים. אשתקד פתח 15 פעמים בהרכב חטאפה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

שער מ-40 מטר: צפו במיצ'ל מבקיע מול פנאתינייקוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully