וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: רפי מנקו האריך חוזה והושאל לגלבוע/גליל

25.8.2014 / 21:41

הכישרון הצעיר חתם ל-4 עונות ויצבור דקות משחק בצפון: "יעזור לי לחזור בשל יותר ולהוביל את ירושלים". קיצ'ן נחת

שחקן הפועל ירושלים דרווין קיצ'ן עם המאמן דני פרנקו. האתר הרשמי של הפועל ירושלים, אתר רשמי
מתחילים לעבוד. קיצ'ן ופרנקו/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל ירושלים

לאחר שחתם הקיץ לשלוש עונות נוספות במדי הפועל ירושלים, נחת הערב (שני) דרווין קיצ'ן בנתב"ג לקראת פתיחת אימוני הקבוצה. את פניו של קיצ'ן קיבל מאמן הקבוצה דני פרנקו. קיצ'ן התייחס למצב הביטחוני ואמר: "דברים תמיד נראים מבחוץ רע יותר ממה שהם באמת. אם הייתי מפחד לא הייתי כאן. אבל אני באמת רוצה להתרכז רק בכדורסל, זו העבודה שלי".

הגארד אף התייחס לציפיות מהקבוצה: "אנחנו רוצים להתקדם השנה בכל המפעלים מול התוצאות של העונה שעברה. כשחקן כדורסל מקצועני אני עולה לכל משחק בשביל לנצח, וככה יהיה גם השנה. אני בטוח שהאוהדים הנפלאים שלנו יראו קבוצה לוחמת ואטרקטיבית שיהיה מהנה מאוד לראות. השאיפה של כל ספורטאי היא לזכות בתארים וזו לא בושה לומר שגם השאיפה שלנו כקבוצה היא להגיע למצב שנהיה במאבק עליהם."

רפי מנקו חתם רשמית לארבע עונות נוספות בירושלים, ויושאל להפועל גלבוע/גליל עליון לאחר טורניר מוקדמות היורוליג (23-26.9) באוסטנד. "אני שמח על האמון ועל כך שחתמתי בהפועל לטווח ארוך", אמר השחקן שהצטיין באליפות אירופה לנבחרות עתודה. "אני בטוח שהעונה בגלבוע גליל תעזור לי להגיע בשל ומוכן יותר להוביל את הפועל בעתיד. אני מודה לכל האוהדים על התמיכה בי. אני אוהב אתכם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully