וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: קשר נבחרת מונטנגרו מועמד

25.8.2014 / 14:38

ניקולה ווקצ'ביץ', שלא השתלב בבראגה, הצטרף למועמדים לחיזוק. תומר סוויסה שוב מתקרב, קריאף יחמיץ את מכבי פ"ת

one

בבית"ר ירושלים היו משוכנעים כי ההצטרפות של תומר סוויסה לבירה היא רק עניין של זמן, אך ביממה האחרונה חלה תפנית בעלילה. הפועל חיפה נכנסה לתמונה, יואב כץ שוחח עם השחקן ועם אלונה ברקת, והטרייד שבו יעבור החלוץ להפועל חיפה בתמורה לאושרי רואש כמעט והושלם. סוויסה אומנם מעדיף לעבור לבית"ר, אבל לא מוכן לקחת את הסיכון ולהמתין מעבר ל-48 שעות הקרובות.

בבית"ר נלחצו מההתפתחות, ואלי טביב שוחח עם השחקן וגם עם אלונה ברקת אך לא הגיע לפתרון בנוגע לדמי ההשאלה עבור החלוץ - 140 אלף שקל אותם דורשת בעלי באר שבע. אלא שאחר הצהריים נרשמה התקרבות בין הצדדים, כאשר מרבית הפרטים בנוגע להשאלתו נסגרו, ואם השחקן יסכם את תנאיו מול טביב ביממה הקרובה הוא צפוי להצטרף למועדון.

גורם בבית"ר אמר הבוקר: "זה עומד ליפול על שטויות. זה לא רק כסף, זה כל התקשורת בין הצדדים. הצוות המקצועי רוצה את תומר, הבעלים רוצה את תומר והשחקן מת לשחק בבית"ר. אסור לנו כמועדון לאבד את זה. נקווה שגם בבאר שבע יבינו את זה וייתנו לשחקן לשחק איפה שהוא באמת רוצה ויכול גם להשביח ולהעלות את הערך שלו".

תומר סוויסה שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
מעדיף את בית"ר. סוויסה/ברני ארדוב

הקשר המונטנגרי ניקולה ווקצ'ביץ' (22) הצטרף לרשימת המועמדים לחיזוק הקבוצה. בבית"ר ביררו את העלויות הכרוכות בהבאתו. מדובר בקשר אחורי ששייך לקבוצת בראגה הפורטוגלית. ווקצ'ביץ' הגיע לפורטוגל בקיץ שעבר, אבל שיחק בעיקר בקבוצת המילואים. בסך הכול רשם שבע הופעות במדי הקבוצה הבוגרת בכל המסגרות. לווקצ'ביץ' שלוש הופעות במדי הנבחרת הבוגרת של מונטנגרו.

בדיקת ה-MRI של אופיר קריאף גילתה שהשחקן סובל מהצטברות נוזלים ובצקת במח העצם בברכו. הקשר יזדקק להמשך טיפולים ולא יהיה בסגל הקבוצה למשחק גביע הטוטו נגד מכבי פתח תקוה שיתקיים בעפולה ביום רביעי. בבית"ר ינסו להכשירו לקראת משחק גביע הטוטו נגד הפועל באר שבע ביום שבת.

שיחת היום בין השחקנים הייתה העובדה כי מתן בראשי לא יוחתם אחרי שהתאמן עם הקבוצה כחודש וחצי. גורם במועדון אמר כי "ברגע שחיימוביץ' הגיע היה ברור שאו שטל כחילה יבקש שחרור או שבראשי לא יוחתם. התקבלה החלטה שכחילה יתמודד עם חיימוביץ' על התפקיד, לא משהו אישי".

בסביבתו של בראשי כעסו ואמרו על הדברים: "אין בעיה עם החלטה מקצועית אבל המאמן רצה אותו. אם החליטו לא ללכת עליו היו צריכים להודיע על זה בזמן ולא למשוך את זה. הוא בא להתרשמות והרשים את המאמן. נקווה שבבית"ר יתעשתו ויבינו ששחקן בית כמו מתן צריך להמשיך במועדון".

בבית"ר שמחו לשמוע כי ברביעי ובשבת ישוחקו שני משחקי גביע הטוטו ואמרו כי "אנחנו חייבים את ההכנה הזאת ואת דקות המשחק לשחקנים, אנחנו קצת מאחור בכושר משחק". בצוות המקצועי לוחצים להחתים את חנן ממן ולהעבירו בבקרת התקציבים עד ליום רביעי על מנת שיוכל ליטול חלק בשני המשחקים.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully