וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: סאם בראדפורד קרע את הרצועה ולא ישחק העונה

24.8.2014 / 23:00

סנט לואיס נותרה ללא הקוורטרבק הפותח שלה, שנפצע בניצחון על קליבלנד באותה ברך בה סבל מפגיעה דומה בעונה שעברה. פריסיזן: ניצחונות לסן פרנסיסקו וסינסינטי

סאם בראדפורד סנט לואיס ראמס פצוע. AP
כמה חבל. בראדפורד אחרי הפציעה/AP

מכה כואבת לסנט לואיס, רגע לפני שהעונה יוצאת לדרך. הקוורטרבק הפותח של הקבוצה, סאם בראדפורד, קרע את הרצועה במשחק הפריסיזן מול קליבלנד, שנערך בליל אמש (בין שבת לראשון) והוא לא ישחק העונה.

מיד לאחר המשחק, שהסתיים בניצחון הראמס 14:33, הדיווח הראשוני היה שבדיקת הרנטגן לא הראתה קרע, אולם הערב הדיווחים הללו השתנו לרעה. בראדפורד נפצע מכניסה של שחקן ההגנה של הבראונס, ארמונטי בריאנט והוא סובל מקרה בברך השמאלית, אותה ברך שבה נפצע בצורה דומה במהלך העונה שעברה במשחק מול קרוליינה, מה שגרם לו לשחק שבעה משחקים בלבד.

מתוך חמש עונותיו בליגה, כולל הנוכחית, בראדפורד השלים רק פעמיים את מלוא 16 המשחקים ועדיין לא הצליח להוביל את סנט לואיס למאזן חיובי. נכון לרגע זה, הקוורטרבקים שיש לסנט לואיס בסגל לקראת העונה שבפתח הם שון היל, אוסטין דייויס והרוקי גארט גילברט, כך שקיים סיכוי לא רע שהקבוצה תצרף קוורטרבק נוסף והשמועות על טים טיבו כבר החלו לרוץ. הראמס ייפתחו את העונה בבית נגד מינסוטה בשביעי בספטמבר.

קולין קפרניק סן פרנסיסקו פורטי ניינרס. AP
ניצחון ראשון בבית החדש. קפרניק/AP

* במהלך הלילה החולף נערכו גם שני המשחקים האחרונים של השבוע השלישי בפריסיזן, כאשר העונה כבר ממש בפתח. סן פרנסיסקו השיגה ניצחון בכורה באצטדיונה החדש, 7:21 על סן דייגו. קולין קפרניק הסתפק ב-59 יארד, בליין גאברט הוסיף 66. פיליפ ריוורס מסר ל-9 מ-10 ו-85 יארד עם טאצ'דאון. במשחק הנוסף, סינסינטי ניצחה 13:19 באריזונה. טרנס ניומן רשם פיק סיקס של 54 יארד כבר ברבע הראשון, אנדי דלטון מסר ל-157 יארד. בצד המפסיד, 92 יארד לקרסון פאלמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully