וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ורמוט: "הניצחון על נתניה נתן מקום לאופטימיות"

הפועל תל אביב מחכה בקוצר רוח לפתיחת העונה. אבוטבול: "תראו קבוצה שרצה ונלחמת". בנג'מין נחת ויצטרף לאימונים

one

הפועל תל אביב ממשיכה להתכונן לפתיחת העונה והיום (ראשון) נחת המגן השמאלי הניגרי פרנסיס בנג'מין, שינסה להרשים את הצוות המקצועי. רוב התנאים של בנג'מין כבר מסוכמים ואם הוא יותיר רושם טוב, הוא צפוי לחתום ולהפוך לזר הרביעי של האדומים אחרי לוקאס סאשה, יורחן קולין והרמוני איקנדה.

לקבוצה הוצע המגן ההולנדי דונובן סלינגארד, שגדל באייאקס ושיחק בשנים האחרונות בספרטה רוטרדם מליגת המשנה בארצו. יחד עם זאת, סלינגארד מחזיק בהצעה מהליגה הסקוטית וכבר נחת באי הבריטי במטרה לחתום. אם בסופו של דבר הוא לא ישחק בסקוטלנד, ייתכן שהוא יוזמן שוב להיבחן בהפועל תל אביב - זאת אם בנג'מין לא יחתום עד אז.

קשר הקבוצה, גילי ורמוט, אמר בדף הפייסבוק של הקבוצה: "העונה אנחנו רוצים להצליח ולעשות דברים יפים מול הקהל שלנו, שימלא את בלומפילד. משחק גביע הטוטו האחרון נגד מכבי נתניה נתן מקום לאופטימיות. ראינו קבוצה שלוחצת ושולטת בכדור וכולנו מאמינים שאפשר לעשות עונה יפה ומרגשת ביחד עם אלפי אדומים ביציע. אני קורא לכל האוהדים לבוא ולהיות מאחורינו, ולרכוש מנוי".

שי אבוטבול הוסיף: "העונה תראו קבוצה שרצה ונלחמת. נעשה את העבודה על המגרש, ואתם האוהדים תעשו את העבודה ביציעים כמו תמיד. אני מקווה שהשגרה תחזור במהרה ונתחיל לשחק כדורגל, כי אני מתגעגע כבר לראות את כולכם בבלומפילד".

שחקן נבחרת ניגריה פרנסיס בנג'מין. GettyImages
ינסה להרשים. בנג'מין/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully