וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה גיששה אצל עמית בן שושן

24.8.2014 / 15:56

שחקנה של מכבי נתניה קיבל פניה ויהיה רלוונטי אם ישוחרר. הקבוצה הודיעה לדייקמן ההולנדי: מחפשים שחקן בתפקיד אחר

מכבי פתח תקוה הודיעה לקשר ההולנדי דונובן דייקמן שהיא לא מתכוונת להחתים אותו בשלב זה. שחקנה של ספרטה רוטרדם, שעזב את ישראל ביום שישי, לא יוחתם בשל העובדה שהמאמן רן בן שמעון מחפש שחקן בתפקיד אחר, ולאור הפיצוץ במגעים עם משה אוחיון. בן שמעון והסקאוט עומר גולן מעדיפים להחתים בשלב זה שחקן בתפקיד 50/50, ולאור העובדה שבשלב זה שחקן אחד בלבד אמור לחזק את הסגל, נראה כי יעדיפו להחתים שחקן זר בעמדה הזו.

בסוף השבוע נוצר קשר עם עמית בן שושן, שהוזכר כמי שמועמד לעזוב את מכבי נתניה. במועדון הובהר לו שאם ישוחרר מהקבוצה, ישמחו לקלוט אותו. השחקן מחזיק בחוזה של 110 אלף דולר לעונה ומוכן לעזוב רק אם שכרו לא ייפגע.

רן בן שמעון מאמן מכבי פתח תקוה. ניב אהרונסון
עדיין מחפש זר חמישי. רן בן שמעון/ניב אהרונסון

המגעים על קונסטנטין וסילייב הופסקו בשלב זה, וקשר נבחרת אסטוניה יחזור לשולחן המשא ומתן רק אם יחליט לרדת משמעותית בדרישות הכספיות שלו. כרגע ארבעת הזרים של הקבוצה הם הבלם הקרואטי איבן הרצג, הבלם הבולגרי דניאל דימוב, הקשר האמריקאי-ארגנטינאי בריאן חרסיסיץ' והחלוץ הבולגרי קוסטדין אזורוב.

בפתח תקוה היו מאוד רוצים לראות את משה אוחיון בקבוצה, אבל מבירור שערך השחקן עם יועץ מס בינלאומי התברר לו כי שכרו בניכוי המס יגרום לו להפסד. "אפשר להבין את אוחיון, הוא לא יוכל לשחק כאן בחינם", אמרו במועדון. בפתח תקוה מרוצים מאוד מהסיכום החדש עם עוז פרץ, שחתום כעת לשלוש שנים נוספות. החלוץ, שחתם ביום שישי, צפוי להשתלב העונה בצורה בולטת יותר בקבוצה הבוגרת.

על פי החלטת המנהלת, הקבוצה תתארח אצל בית"ר ירושלים בגביע ביום רביעי בשעה 19:45. המשחק יתקיים בעפולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully