וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים לא תחתים את מתן בראשי

24.8.2014 / 10:01

במועדון הודיעו לבלם שבשלב זה הוא לא יצורף, והוא צפוי לחפש קבוצה אחרת. סאני עמנואל ינחת השבוע להתרשמות

מתן בראשי שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
הצוות המקצועי דווקא היה מעוניין. בראשי/ברני ארדוב

לאחר שהתאמן עם הקבוצה בחודש האחרון וכבר הוחלט עקרונית לצרפו לקבוצה, הודיעה בית"ר ירושלים למתן בראשי כי בשלב זה הוא לא יוחתם. לפיכך הבלם לא ימשיך להתאמן ויחפש קבוצה אחרת. בבית"ר אמרו ש"חבל על כל הסחבת הזאת. הצוות המקצועי רצה אותו וזה נמרח יותר מדי. מי יודע, אולי בסוף משהו ישתנה והוא כן יוחתם".

בתוך כך, תומר סוויסה עדיין ממתין שבית"ר תגיע להבנות עם הבעלים של הפועל באר שבע, אלונה ברקת, וכרגע המגעים תקועים. החלוץ הניגרי סאני עמנואל ינחת לקראת סוף השבוע ויצטרף לאימונים. בן רייכרט הוא השם החם במועדון לעמדת הקשר האחורי, אך אם וכאשר תהיינה התפתחויות, זה יהיה אחרי משחקה של מכבי תל אביב בליגה האירופית ביום חמישי הקרוב. בבית"ר מעריכים שאם האלופה תודח, היא תסכים לשחרר את הקשר.

בנוגע לחנן ממן, הסאגה המתמשכת אמורה להגיע לקיצה השבוע כאשר הקשר יחתום על חוזה לשנה אחת עם אופציה לעונה נוספת. כזכור, ממן הוא שחקן הרכש הראשון שהצטרף לבית"ר הקיץ ובינו לבין הבעלים אלי טביב ישנו זיכרון דברים חתום ומחייב.

בבית"ר מנסים לארגן משחק אימון לימים הקרובים לאחר שמשחק גביע הטוטו בשבוע שעבר נגד מכבי פתח תקוה ומשחק הליגה נגד הפועל באר שבע נדחו. היום לאחר אימון הבוקר ייצאו כמה שחקנים יחד עם הצוות המקצועי ליישוב פוריה עילית שליד טבריה, להשתתף בטקס במלאות 30 יום לנפילתו של החייל אורון שאול, שנפל במבצע צוק איתן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully